رپورتاژ آگهی


یکی از مشکلات شایعی که در روابط زناشویی وجود دارد، مشکل زودانزالی است. روش‌های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از اسپری تاخیری برای آقایان است.

برندهای مختلفی اقدام به تولید اسپری تاخیری کرده‌اند. با توجه به این موضوع، انتخاب و خرید بهترین اسپری تاخیری مناسب یک موضوع مهم و دشوار به شمار می‌رود. استفاده از اسپری تاخیری می‌تواند فواید زیادی داشته باشد. از جمله این موارد می‌توان به افزایش حس لذت در رابطه زناشویی و به ارگاسم رساندن بانوان اشاره کرد.

البته باید در نظر داشته باشید که اسپری‌های تاخیری به عنوان یک درمان موقت استفاده می‌شود و نمی‌توان از آن به عنوان یک درمان قطعی نام برد. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در خصوص بهترین اسپری تاخیری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از شما نیز دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بهترین اسپری تاخیری

اسپری تاخیری چیست؟

به طور متوسط زنان به ۱۷ دقیقه وقت نیاز دارند تا به اوج لذت جنسی برسند. در آقایان این فرایند حدود ۵ الی 6 دقیقه زمان می‌برد. چنانچه آقایان کمتر از ۱ دقیقه دچار انزال شوند، با مشکل انزال زودرس مواجه هستند. معمولا زود انزالی ریشه در مشکلات روانشناختی دارد. اگر این مشکل ادامه داشته باشد، می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در روابط عاطفی زن و مرد شود.

در نظر داشته باشید که گاهی اوقات زود انزالی به دلیل داشتن استرس و اضطراب زیاد در فرد نیز ممکن است به وجود بیاید. این مشکل در اوایل ازدواج در بین خانواده‌ها بیشتر دیده می‌شود. از این رو توصیه می‌شود برای افزایش زمان مقاربت و افزایش لذت جنسی از اسپری تاخیری استفاده شود. در سایت داروخانه داروچی می‌توانید برای خرید اسپری تاخیری اقدام کنید.

عملکرد اسپری تاخیری به چه صورت است؟

سوال اصلی این است که نحوه عملکرد اسپری تاخیری چگونه است. اسپری‌ تاخیری خوب راه‌های انتقال پیام‌ عصبی به آلت را مسدود می‌کند و میزان تحریک حسی را در این ناحیه کاهش می‌دهند. این کار باعث می‌شود مدت زمان رابطه جنسی تا حد زیادی افزایش پیدا کند. می‌دانید که این نوع اسپری‌ها تاثیر موقت و کوتاه مدتی دارند. از این رو باید قبل از شروع رابطه جنسی از این نوع اسپری استفاده شود. افزایش مدت زمان رابطه جنسی می‌تواند باعث افزایش اعتمادبه‌نفس در آقایان شود.

معرفی برندهای اسپری تاخیری

برندهای مختلفی از اسپری‌های تاخیری در داروخانه‌ها موجود است. بسیاری از این برندها مجوز فروش و تاییدیه‌های لازم را ندارد. از این رو بهتر است قبل از اقدام برای بهترین اسپری تاخیری برندهای مختلف را بشناسید و از آن اطمینان حاصل کنید. در ادامه این مطلب سعی کردیم بهترین اسپری تاخیری را که از نظر کیفی کنترل شده هستند را به شما معرفی کنیم.

بهترین اسپری تاخیری

اسپری تاخیری دلتا

یکی از بهترین اسپری تاخیری، برند پاورمن دلتاست. برای خرید اسپری تاخیری دلتا می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین داروچی مراجعه کنید. ترکیبات به‌کار رفته در اسپری تاخیری دلتا عبارت‌اند از: لیدوکائین، اتانول، آب، بنزیل الکل، بنزوکائین و پروپیلن گلایکول. علاوه بر این اسپری دلتا باعث افزایش کیفیت قوای جنسی نیز می‌شود. این اسپری دارای بسته‌بندی منحصربه‌فرد و شکل دارویی آئروسل (افشانه تحت فشار ) است. همچنین حداکثر جذب را در ناحیه تناسلی به همراه دارد. این محصول با جریان خون در آلت تناسلی ترکیب می‌شود و در نهایت باعث طولانی شدن نعوظ و تاخیر در انزال و ارضا طرفین در رابطه جنسی می‌شود.

نحوه مصرف اسپری تاخیری دلتا

5 تا 20 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی به قسمت کلاهک و زیر آلت تناسلی اسپری انجام شود. در نظر داشته باشید که باید پس از عمل اسپری آلت تناسلی خود را با آب سرد و صابون شستشو دهید. توجه کنید که ترکیبات اسپری نباید به به بیضه‌ها و داخل مجاری اسپری شود.

اسپری تاخیری ایموشن

اسپری تاخیری ایموشن جزو بهترین اسپری تاخیری محسوب می‌شود. این اسپری دارای لیدوکائین است که در درمان زود انزالی بسیار موثر است. از دیگر ترکیبات این اسپری می‌توان به اسانس، الکل دنات، بوتان و پروپان اشاره کرد. این اسپری با رایحه ادکلن‌های پرطرفدار در دنیا ترکیب شده است که باعث افزایش تحریک‌پذیری می‌شود.

نحوه مصرف اسپری ایموشن

اسپری تاخیری باید به حساس‌ترین نقطه آلت تناسلی یعنی در بالاترین نقطه آلت تناسلی اسپری شود. این اسپری تاثیر متفاوتی روی افراد مختلف دارد؛ اما به طور کلی بهتر است که بیش از ۴ بار از این اسپری روی آلت استفاده نشود. معمولا بین ۵ تا ۱۰ دقیقه برای تاثیر اسپری زمان لازم است.

نکاتی برای استفاده از اسپری ایموشن

  • برای افزایش میزان تاثیر اسپری تاخیری باید آلت تناسلی خود را با محلول آب و صابون شستشو دهید.
  • اسپری را در فاصله حدودی ۱۰ سانتی‌متری از آلت تناسلی قرار دهید. توجه کنید که این اسپری نباید روی بیضه‌ها استفاده شود.
  • از استفاده کردن بیش‌ از حد اسپری پرهیز کنید.
  • اسپری را در نواحی از پوست که دچار بریدگی، سوختگی و التهاب است به کار نبرید.

راهنما جامع خرید اسپری تاخیری خوب

اسپری تاخیری سزار لیدوکائین

اسپری تاخیری سزار لیدوکائین نوعی داروی بی‌حس کننده موضعی است و برای درمان زود انزالی در مردان استفاده می‌شود.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری سزار

ابتدا آلت تناسلی خود را با آب و صابون بشویید. سپس مقداری از اسپری را روی سر آلت تناسلی بزنید و سپس کمی مالش دهید. کمی صبر کنید تا محتویات اسپری به پوست جذب شود. برای مصرف این اسپری، باید از کاندوم استفاده کنید؛ زیرا لیدوکائین موجود در این نوع از اسپری تاخیری از طریق مخاط موجود در واژن جذب می‌شود و باعث بی‌حسی واژن می‌شود. در نظر داشته باشید که تعداد دفعات استفاده از این اسپری تاخیری در حین رابطه جنسی نباید بیش از 10 بار باشد .

نکات مهم برای تاثیرگذاری اسپری تاخیری

  • بعد از استفاده از اسپری تاخیری دستان خود را بشویید.
  • استفاده از اسپری تاخیری در تمامی قسمت‌های آلت تناسلی باعث بی‌حسی کامل می‌شود.
  • مالش دادن آلت تناسلی بعد از استفاده از اسپری باعث تاثیر سریع‌تر می‌شود.
  • فاصله مناسب برای استفاده از اسپری تاخیری 3 سانتی‌متر است.
  • داخل مجاری ادراری و روی بیضه‌ها نباید از اسپری استفاده شود.
  • برای استفاده از اسپری تاخیری در صورت داشتن بیماری زمینه‌ای مانند بیماری قلبی، کلیوی، کبدی و صرع بهتر است با پزشک مشورت کنید.
  • در صورت مشاهده علائم حساسیت نظیر با پزشک خود مشورت کنید.

خرید بهترین اسپری تاخیری از داروخانه داروچی

داروچی در واقع یک داروخانه آنلاین است. افراد می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود سفارشات دارویی خود را از طریق سایت ثبت کنند. علاوه بر دارو، افراد می‌توانند برای خرید بهترین اسپری تاخیری از طریق سایت داروخانه داروچی اقدام کنند. سفارشات مشتریان در کمترین زمان ممکن به دست آنان خواهد رسید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی در خصوص اسپری‌های تاخیری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در نظر داشته باشید که برای افزایش تاثیر اسپری تاخیری، نکات ذکر شده را رعایت کنید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما متشکریم.