رپورتاژ آگهی


کاشت مو SUT یکی از روش های کاشت مو است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. این نوع کاشت مو نیز دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است.  در ادامه با معایب و مزایای کاشت مو به روش sut بیشتر آشنا می شوید.

 کاشت مو به روش sut

برخی از افراد در طول زندگی خود به دلایل مختلف ممکن است دچار ریزش مو شوند. ریزش مو بسیار ناخوشایند بوده و موجب آزار فرد می شود. مو یکی از اجزای مهم بدن می باشد که نقش بسیار مهمی در زیبایی فرد دارد. افرادی که دچار ریزش مو و کمبود مو در سر و یا طاسی می شوند همواره به دنبال روش هایی هستند که موی از دست رفته سرشان را باز یابند.
بهترین و ماندگار ترین روش برای جبران موهای ریخته کاشت مو می باشد.
کاشت مو امروزه در همه کلینیک های زیبایی انجام می شود و افرادی که نیاز دارند می توانند با مراجعه به یکی از کلینیک های زیبایی فرایند کاشت مو را انجام دهند. اما کاشت مو در کلینیک زیبایی به وسیله روش های مختلفی انجام می شود. یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت مو ، کاشت مو به روش SUT می باشد. اگر می خواهید اطلاعات کافی در مورد کاشت مو کسب کنید می توانید مقاله کاشت مو چیست را مطالعه فرمایید.

تمامی روش های کاشت مو همگی برای یک هدف انجام می شوند و تفاوت های جزئی در روش انجام دارند. نحوه انجام این روش مشابه روش های FIT و FUT می باشد با این تفاوت که نسبت به این روش جدید تر می باشد. در طی انجام این روش خون زیادی از بدن فرد هدر نمی رود و کاشت مو با تراکم بیشتری انجام می شود.

قیمت کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT چیست ؟

کاشت مو به روش اس یو تی یکی از بی دردسر ترین و بهترین روش های کاشت مو می باشد. در زمان انجام این روش شما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد. این روش بوسیله دستگاه های جدید و مدرن انجام شده و میزان هدر رفت موها در آن بسیار کم می باشد.

برتری این روش نسبت به سایر روش های کاشت مو در نحوه برداشت فولیکول های مو و میزان کم آسیب وارده به فولیکول ها می باشد. زیرا به وسیله دستگاه های مجهز کاشت مو انجام می پذیرد و همچنین هیچ گونه جای اسکاری در سر و محل برداشت مو نخواهد ماند.

نحوه برداشت مو برای کاشت در روش SUT بدین صورت می باشد که: در ابتدا محل برداشت موها را به وسیله ماده بی حسی به صورت موضعی بی حس می کنند. سپس موی مورد نیاز برای کاشت را از این ناحیه برداشت می کنند. این ناحیه در روش اس یو تی معمولا پشت سر و پشت گوش می باشد. برای برداشت فولیکول های مورد نیاز ناحیه مورد نظر را به اندازه یک میلی متر شیو می کنند. برای برداشت این فولیکول ها ازمیکرو موتور های اتوماتیک استفاده می گردد.

در این روش فولیکول ها به صورت تک تک برداشت می شوند و خبری از نوارباریک مویی نیست. کاشت مو به وسیله این روش از ظرافت و زیبایی بیشتری نسبت به سایر روش‌ها برخوردار است.
در مرحله دوم فولیکول های مویی که برداشت کرده ایم را بر اساس تعداد تار مو پردازش و دسته‌بندی می کنیم آماده کاشت به نلاحبیه خالی سر شوند. برای برداشت مو پزشک باید نهایت دقت سرعت عمل را داشته باشد تا هیچ گونه آسیبی به فولیکول های مو وارد نگردد. زیرا در صورت آسیب دیدن موهای کاشته شده نمی توانند رشد داشته باشند.
به همین دلیل اگر به دنبال کاشت مو هستید حتما سراغ پزشکی ماهر و باتجربه در این زمینه بروید.

در مرحله بعد باید فولیکول های برداشت شده را آماده سازی نمود و کاشت را انجام داد برای انجام این مرحله در ابتدا باید محلی که قرار است موها در آنجا کاشت شوند را پاکسازی کرده و بی حس نمود.
سپس فولیکول مو را در شکافی که به اندازه 0.7 میلی ایجاد شده گذاشت و کاشت مو را انجام داد.
تمام فولیکول های مو را بدین صورت و به صورت منظم در ناحیه کاشت قرار می دهند. تمام عملیات این مرحله نیز باید با مهارت انجام گیرد. در این روش از کاشت مو تمامی فولیکول ها تک ببه تک کاشت می شوند.

بعد از پایان کاشت مو باید مراقبت های زیادی انجام داد . 3 روز پس از کاشت فولیکول های مو ریشه می زنند و در طی سه ماه موها رشد کرده و مجدد دچار ریزش می شوند. ریزش دوباره موها کاملا عادی بوده و جای هیچ گونه نگرانی نیست. رویش مجدد در افراد مختلف متفاوت می باشد اما به صورت معمول موها پس از ده هفته استراحت دوباره شروع به رشد کرده و ناحیه کاشته شده پر پشت می شود. در برخی از افراد ممکن است پس از یک سال نیز رشد موها به اندازه مناسب نرسد باید صبر و حوصله کنید تا روند طبیعی رشد مو انجام پذیرد.

قیمت کاشت مو به روش SUT

هر فردی که تصمیم به انجام کاشت مو میگیرد یکی از دغدغه های مهمش قیمت کاشت مو است. قیمت کاشت مو به روش SUT به فاکتورهای مختلفی از جمله شناسایی الگوی ریزش مو ،تعداد فولیکول های مورد نیاز و روش انجام کاشت مو بستگی دارد.
این روش به دلیل اینکه توسط دستگاه های مدرن و جدید ترین تکنولوژی انجام می شود در نتیجه نسبت به روش های قدیمی هزینه بیشتری خواهد داشت.

کاشت مو با روش SUT جدیدترین و بروز ترین روش برای کاشت مو می باشد. فاکتور مهی که در تعیین قیمت این روش از کاشت مو تاثیر دارد وسعت ریزش موی فرد می باشد. هر قدر که محل ریزش موی فرد وسعت بیشتری داشته باشد در نتیجه هزینه نیز بیشتر خواهد بود.

هزینه متوسط برای کاشت مو بوسیله این روش چیزی در حدود 3500000 میلیون تا 5000000 میلیون تومان می باشد.

از دیگر فاکتور های تاثیرگذار در تعیین قیمت کاشت مو با این روش می توان به کیفیت و تراکم موی کاشته شده ،اندازه بافت پیوندی و وضعیت جسمی فرد و دستمزد پزشک و کادر کلینیک اشاره نمود.

در پایان باید خاطر نشان شد که به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته در این روش دیگر نیازی نیست در چند جلسه کاشت مو انجام شود با استفاده از روش SUT تنها در یک جلسه می توان حجم موی مورد نظر را در محل کم موی سر کاشت نمود