رپورتاژ آگهی


معمولاً افراد برای خرید عینک وسواس زیادی دارند. علت این امر آن است انتخاب عینکی که دقیقاً مطابق با سلیقه شما باشد و همچنین نیازهای شما را به طور کامل پاسخ دهد، کمی چالش‌ برانگیز است. علاوه بر ظاهر مطلوب عینک، عدسی‌های عینک هم باید دید مناسبی برای شما ایجاد کنند.

عینک‌های طبی برای ضعف چشمان شما توسط پزشک متخصص تجویز می‌شوند اما عینک‌های آفتابی نیازی به تجویز پزشک ندارند. در خرید عینک آفتابی علاوه بر فرم عینک باید به درصد UV آن توجه کنید. UV عینک آفتابی از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید جلوگیری می‌کند. در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات جامعی درباره نحوه خرید عینک به شما ارائه دهیم.

نکات مهم قبل از خرید عینک

انواع عینک طبی

در این قسمت ما شما را با انواع عینک طبی آشنا خواهیم کرد. اگر قصد خرید عینک طبی دارید و به دنبال یک مرکز معتبر فروش اینترنتی عینک طبی می‌گردید می‌توانید از طریق وب‌سایت عینک استور انواع عینک طبی را با قیمت مناسب خریداری کنید. عینک‌های طبی برای شفافیت و وضوح دید شما طراحی شده‌اند که بسته به میزان ضعف بینایی لنزهای متفاوتی دارند. انواع آن عبارت‌اند از:

  • عینک طبی تک دید

از این نوع لنزهای تک دید برای اصلاح کردن یک نوع مشکل بینایی استفاده می‌شود؛ مانند مشکلات دوربینی، نزدیک‌بینی و یا آستیگماتیسم. از رایج‌ترین عینک‌های تک دید می‌توان به عینک‌های مطالعه فول فریم و نیم فریم اشاره کرد.

  • لنزهای چند کانونی

این نوع عدسی طبی برای افرادی مورداستفاده قرار می‌گیرد که بیش از چند مشکل بینایی دارند. این نوع عینک می‌تواند اصلاح‌کننده دو یا چند مشکل بینایی باشد.

  • لنزهای دو کانونی

در این دسته از عینک‌ها، عدسی عینک به دو بخش تقسیم می‌شود. قسمت بالای لنز برای دید از راه دور و قسمت پایین برای دید نزدیک است. در این دسته عینک مرز بین دو کانون عینک با چشم قابل رویت است.

  • عینک کامپیوتر

همان‌طور که از نام آن پیداست این نوع عینک برای جلوگیری از خستگی ناشی از کامپیوتر تجویز می‌شود. این عینک در فاصله بین 20 تا 26 اینچ از کامپیوتر، از خستگی چشم و تاری دید صفحه کامپیوتر جلوگیری می‌کند.

  • عینک مطالعه

برای خرید عینک مطالعه نیز باید به پزشک مراجعه شود و عینک برای مطالعه تجویز شود. استفاده از عینک های مطالعه آماده به دلیل استاندارد نبودن عدسی ممکن است باعث تشدید ضعیفی چشم و یا اسیب های دیگر شود.

کاربرد عینک های آفتابی

ممکن است بعضی از افراد تنها برای مصارف زیبایی و تکمیل ژست و پرستیژ از عینک آفتابی استفاده کنند. اما در واقع انواع عینک آفتابی علاوه بر مصارف زیبایی‌شناختی برای جلوگیری از برخورد اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید به چشم طراحی شده‌اند.

همه عینک های موجود در عینک استور استاندارد بوده و دارای UV400 می باشد. انواع عینک آفتابی با UV مناسب و کاملاً استاندارد را می‌توانید از وب‌سایت اینترنتی عینک استور خریداری کنید.

کاربرد عینک‌های آفتابی

 

عینک کاوردار مگنتی چیست؟

افرادی که از عینک طبی استفاده می‌کنند همواره آرزو دارند که بتوانند یک عینک طبی آفتابی داشته باشند و نیازی به تعویض مداوم عینک طبی و آفتابی خود در مکان‌های مخصوص نداشته نباشند. عینک کاوردار مگنتی آرزوی این دسته از افراد را برآورده کرده است.

عینک کاوردار به نحوی طراحی شده است که امکان جداسازی کاور و تعویض آن‌ها وجود دارد. یعنی می‌توان کاور عینک آفتابی را با طبی تعویض کرد و بالعکس. در دو طرف فریم این دست عینک‌ها مگنت‌های آهنربایی قرار دارند که تعویض کاور را ساده می‌کنند. جنس این عینک‌ها معمولاً از پلاستیک، پلی‌کربنات، تیتانیوم و کائوچو است.

نکات مهم درباره خرید عینک

قبل از خرید عینک بهتر است یکسری نکات را در نظر گرفته و به تعدادی از سؤالات پاسخ دهید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در زیر این موارد را مرور می‌کنیم:

  • لنز مناسب خود را انتخاب کنید. برای اینکه بدانید چه نوع لنزی پاسخگوی نیازهای بینایی شماست باید با متخصص بینایی مشورت کنید. انتخاب فریم عینک سلیقه‌ای است اما لنز را باید بر اساس مشکلات بینایی خود انتخاب کنید.
  • برای خرید عینک آفتابی به UV آن توجه کنید.
  • قبل از خرید به بیماری‌هایی که ممکن است بر روی چشمان شما تأثیر بگذارد توجه کنید.
  • فریم‌هایی را انتخاب کنید که با سبک چهره و فرم صورت شما هماهنگ باشند.

انواع مختلف کاربرد عینک‌های آفتابی

عینک استور، نمایشگاه بزرگ انواع عینک

در فروشگاه اینترنتی عینک استور هر نوعی از عینک آفتابی، طبی، طبی آفتابی، مگنتی کاوردار، عینک مطالعه و عینک ورزشی را می‌توانید بیابید. این فروشگاه اینترنتی انواع برندهای معتبر و مطرح عینک در دنیا را با قیمت‌های منصفانه و مناسب به فروش می‌رساند.

از جمله برندهای موجود عینک در فروشگاه عینک استور می‌توان به زنیت، کاترپیلار، کررا، وانسی، ویلسون، پورش دیزاین، شنل و… اشاره کرد.

عینک استور چه خدماتی ارائه می دهد؟

عینک استور یک فروشگاه مطرح و معتبر در فروش انواع عینک و تجهیزات اپتومتری است که بیش از دو دهه است فعالیت خود را آغاز کرده است. وب‌سایت اینترنتی این فروشگاه برای کاهش زمان خرید شما طراحی شده است تا به ‌راحتی و با زمان کمتر بتوانید عینک موردنیاز خود را به ‌صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه عینک استور بینایی‌سنجی و تعیین شماره چشم و ساخت عینک را با جدیدترین دستگاه‌ها زیر نظر اپتومتریست علیرضا محمدپور انجام می‌دهد. وب‌سایت اینترنتی فروشگاه نیز ارسال عینک و تجهیزات موردنیاز شما را در کمترین زمان ممکن و به ‌صورت رایگان انجام می‌دهد تا هم در زمان و هم در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود.

جمع‌بندی

انتخاب یک عینک مناسب که با فرم و شکل صورت شما هماهنگ باشد و همچنین کلیه نیازهای بینایی شما را پاسخ دهد، کار چالش برانگیزی است. اگر قصد خرید عینک طبی را دارید حتماً باید لنز متناسب با مشکلات بینایی خود را انتخاب کنید. برای خرید عینک‌ آفتابی نیز علاوه بر نیاز خود باید به UV و میزان محافظت عینک در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید توجه کنید. فروشگاه اینترنتی عینک استور یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انواع مختلف عینک است که بیش از دو دهه سابقه دارد.