رپورتاژ آگهی


برندهای لباس زیر ترکیه در میان خانم های ایرانی بسیار محبوبیت دارند و بسیاری از افراد هنگام خرید لباس زیر به دلیل متنوع بودن و کیفیت بالا به دنبال برندهای لباس زیر ترکیه هستند. برندهای لباس زیر ترک با توجه به طراحی های زیبا، کیفیت بالا و تنوع در طرح و رنگ از قیمت های نسبتا بالایی برخوردار می باشند.

برای شناخت و آشنایی با بهترین برندهای لباس زیر ترکیه با ما همراه باشید.

بهترین برندهای لباس زیر ترک شامل:

برند NBB

این برند یکی از معتبرترین برندهای خاورمیانه در تولید لباس زیر محسوب می شود.

این شرکت که در کشور ترکیه می باشد و حدود نیم قرن تجربه در تولید لباس زیر دارد.

این برند محصولات خود را با نام لویا در کشور ترکیه به فروش می رساند.

یکی از ویژگی های این برند، قیمت های مناسب و تنوع در تولید محصولات می باشد.

برندAnil

برند آنیل تولید و فروش محصولات خود را از سال 1980 آغاز کرده است. محصولات این شرکت به کشورهای انگلستان، یونان، هلند، فرانسه، آلمان، دانمارک، لهستان و… صادر می شود.

این محصولات قیمت نسبتا بالایی دارد. مدل های محصولات آنیل معمولا فانتزی و جذاب می باشد، اما در میان این محصولات نمونه های راحتی و کاربردی نیز دیده می شود.

برند yeniinci

تولید برند ینینچی از سال 1996 آغاز شده است. قیمت محصولات این برند نسبتا بالا می باشد، اما کیفیت بالا، تنوع، دوخت و زیبایی باعث شده است، که این محصولات ارزش خریدن را داشته باشند.

به دلیل تولیدات در زمینه بین المللی، این برند با برندهای معروف جهان درحال رقابت است.

برند Koza

شرکت کوزا از سال 1980 در کشور ترکیه تاسیس شده است و یکی از برندهای معتبر ترکیه در تولید انواع لباس زیر محسوب می شود.

برندPenti

برند پنتی دارای 300  فروشگاه در کشور ترکیه بوده و محصولات این شرکت به 43 کشور صادر می شود. بهتر است بدانید که برند پنتی به عنوان دومین تولید کننده لباس زیر در اروپا شناخته شده است.

برای خرید انواع لباس زیر ترکیه لزومی ندارد که حضوری به آن جا سفر کنید یا برای خرید اینترنتی از سایت های ترک هزینه های بسیار زیادی پرداخت کنید؛ زیرا فروشگاه های اینترنتی معتبری مانند: basalam  , banimode, nilatan, digistyle و… وجود دارند که می توانید با خیال راحت به آن ها مراجعه کرده و انواع لباس زیر را خریداری کنید.

شناخت انواع لباس زیر زنانه

انواع لباس زیر زنانه جز یک دسته بندی بزرگ محسوب می شود، که مهم ترین آن ها شامل: شورت، سوتین، لباس خواب و کاستوم، ست های شورت و سوتین و … می باشد.

لباس خواب و کاستوم

انواع لباس خواب و کاستوم تولید شده توسط برندهای ترکیه زیبایی، جذابیت و ظرافت خاصی دارند و دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند، که خانم ها با هر سلیقه ای می توانند مدل محبوب خود را انتخاب کنند.

ست های شورت و سوتین

ست های شورت و سوتین کار شما را ساده کرده است. با خرید انواع ست های شورت و سوتین زیبا و جذاب دیگر نیازی به ست کردن لباس زیرهای خود ندارید؛ تنوع در طرح و مدل ست های لباس زیر بسیار زیاد است و می توانید مدل های جذاب آن را در بهترین برندهای ترکیه مشاهده کنید.

شورت

همانطور که بسیاری از افراد می دانند شورت ها مدل های بسیار گسترده ای دارند و برندهای معروف ترکیه، با افزایش خلاقیت در تولید محصولات خود توانسته اند برای هر سلیقه ای انواع شورت های زیبا و جذاب تولید کنند.

سوتین

بهترین برندهای ترک با تولید انواع سوتین های باکیفیت، جذاب و خاص تمام تلاش خود را در جهت افزایش مشتریان خود کرده اند. سوتین ها دارای انواع متنوعی می باشند، که هر شخص با توجه به سلیقه، نیاز و فرم سینه های خود می تواند بهترین آن را انتخاب کند.

ویژگی بهترین نوع لباس زیر زنانه

شناخت ویژگی های بهترین لباس زیر زنانه می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

یک لباس زیر مناسب باید جنس بسیار لطیف و راحتی داشته باشد و پس از استفاده حس رضایت در صورت مصرف کننده دیده شود. کیفیت بالای لباس زیر با قیمت نسبتا مناسب یکی دیگر از ویژگی های لباس زیر خوب می باشد، که برای بسیاری از خانم ها اهمیت ویژه ای دارد؛ زیرا در صورت بی کیفیت بودن، ممکن است به سرعت خراب و کهنه شود.

به عنوان آخرین ویژگی که می توان برای بهترین لباس زیر در نظر گرفت، طراحی جذاب و خاص آن است، که می تواند تبدیل به یک انتخاب رضایت بخش برای خانم های خوش سلیقه شود.

ممکن است  به این مورد فکر کنید که لباس زیرهای مجلسی هنگام استفاده راحت نیستند، پس نمی توان آن ها را به عنوان ویژگی های یک لباس زیر خوب در نظر گرفت، اما بهتر است بدانید اگر برند انتخاب شده معتبر باشد، حتی لباس زیرهای مجلسی نیز می توانند به اندازه خود راحت باشند، به شرط آن که در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید.

شورت لامبادا؛ یکی از انتخاب های محبوب در میان خانم ها

شورت لامبادا زنانه در میان خانم ها بسیار پر طرفدار می باشد و تمامی خانم ها حداقل چند مدل از انواع شورت لامبادا زنانه در کمد خود دارند.

شورت لامبادا تنها به طرح های فانتزی منتهی نمی شود، بلکه برای افراد ساده پسند و اسپرت پوش نیز طراحی شده اند.

در تولید این شورت ها تنوع بسیار زیادی وجود دارد، به خصوص برندهای ترک تمام تلاش خود را در جهت تولید شورت های لامبادا با طراحی های خاص و جذاب می کنند.

شورت های لامبادای ترک با مدل های فانتزی معمولا از جنس های ساتن،تور، گیپور و دانتل بوده، اما مدل های اسپرت آن معمولا از جنس نخ پنبه می باشند.

روش خرید لباس زیر برند ترک

شاید خرید لباس زیرهای مطمئن و با کیفیت کار دشواری باشد و نتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید، اما شما می توانید برای خرید انواع لباس زیر زنانه به فروشگاه اینترنتی نیلاتن که به طور تخصصی به فروش انواع لباس زیر باکیفیت می پردازد، مراجعه کنید.