رپورتاژ آگهی


چربی سوزی و خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی و پهلوهای بد قواره در قرن 21 دیگر یک آرزو نیست! در یک دهه گذشته برای چربی سوزی، راه‌های بسیار عجیب و غریبی پیشنهاد می‌شد. امروزه این راه حل‌ها جای خود را به روش‌های مدرن و علمی داده اند. روش‌هایی که با استفاده از آن‌ها علاوه بر از بین رفتن چربی شکمی، شما در حال تقویت عضلات بدن نیز بوده و می‌توانید سلامتی خود را به این صورت تضمین کنید. فیتنس و رسیدن به اندام دلخواه، نیاز به یک برنامه ریزی منظم و تغییر در سبک زندگی دارد. تجربه و تحقیقات نشان داده که روش‌هایی مانند پیکرتراشی هم برگشت پذیر بوده و در صورتی که فرد زندگی سالمی در پیش نگیرد، دوباره بعد از این جراحی‌ها چربی‌های شکم و پهلو، پدیدار می‌شوند. پس چاره کار کجاست؟ در ادامه با ما باشید تا راه حلی اصولی را به شما معرفی کنیم.

چگونه از شر چربی های شکمی خلاص شویم

چرا نیاز به چربی سوزی داریم؟

در این مقاله با شما همراه هستیم تا در کنار بررسی علمی‌ترین و بهترین روش‌ها برای چربی سوزی، یک اپلیکیشن بسیار جذاب و عالی را نیز به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید با یک برنامه ریزی مشخص و دقیق در یک مدت کوتاه، به اندام ایده آل خود برسید. چه آقایانی که به دنبال داشتن بدنی عاری از چربی هستند و چه خانم‌هایی که از چربی‌های شکم و پهلو خسته شده و برای داشتن اندام متناسب راه‌ها و روش‌های زیادی را امتحان کرده‌اند، می‌توانند با نکات ارائه شده در این مقاله، به راحتی به خواسته‌های خود برسند.

قبل از هر چیزی باید پیامدهای وجود چربی‌های زیاد در شکم و پهلوها را برای شما بیان کنیم. این مهم باعث می‌شود تا شما درک بهتری نسبت به استفاده از برنامه‌های از بین بردن چربی شکمی داشته باشید و اهمیت آن‌ها را بیش از پیش بدانید. چربی‌های شکم معمولا چربی‌هایی انباشته شده هستند که حتی با نخوردن غذا نیز آب نشده و معمولا به این سادگی‌ها از بین نمی‌روند. این چربی‌ها می‌توانند معایب بسیار زیادی از جمله موارد زیر را برای هر کسی ایجاد کنند:

  • چربی شکمی و اضافه وزن، یکی از اصلی‌ترین دلایل بروز بیماری‌های مختلف اعم از فشار خون، بیماری‌های قلبی و… است.
  • این چربی‌ها مخصوصا در سنین بالا باعث به وجود آمدن ایرادات در اندام‌های حرکتی و آرتروز می‌شوند.
  • ناتوانی در اجرای بسیاری از کارها نیز یکی دیگر از معایب وجود این چربی‌ها است.
  • کاهش اعتماد به نفس و ترد شدن در میان دوستان و اطرافیان را نیز باید به این معایب اضافه کنیم.

پس با این حساب پر واضح است که هر کسی باید برنامه‌ای برای چربی سوزی و سوزاندن چربی‌های شکمی خود داشته باشد. همین امروز هم ممکن است برای شما دیر شده باشد!

راه حل‌های چربی سوزی و از بین بردن چربی شکمی

راه حل‌های چربی سوزی و از بین بردن چربی شکمی

در حال حاضر اگر گشتی در اینترنت بزنید یا پیام‌های تبلیغاتی سایت‌ها و شبکه‌های تلویزیونی را ببینید، هزاران راه و روش مختلف را پیدا خواهید کرد که همگی در نهایت به عمل‌های جراحی و برنامه‌های خطرناک ختم می‌شوند که در اکثریت مواقع تاثیرگذار هم نیستند. کمتر کاربری را می‌توان پیدا کرد که از این برنامه‌ها، موفق بیرون آمده باشد. این برنامه‌ها بیشتر از اینکه برنامه ریزی برای چربی سوزی و از بین بردن چربی شکمی ‌باشند، راه حل‌هایی برای پولدارتر کردن برخی از افراد سودجو هستند! اما چاره کار کجاست؟

بهترین راه برای از بین بردن چربی شکمی، داشتن یک سبک زندگی ایده آل و استفاده از ورزش و تمرین‌های بدنسازی است. البته قرار نیست با این برنامه‌ها شما در مسابقات بدنسازی شرکت کنید! داشتن یک برنامه غذایی مناسب و استفاده همزمان از حرکات ورزشی و بدنسازی سبک و متناسب برای چربی سوزی، می‌تواند تمام نیاز شما برای رسیدن به این هدف باشد. البته که پیدا کردن یک برنامه درست و یک مربی که شما را در این راه کمک کند، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

در ادامه شما را با یک نرم افزار عالی آشنا می‌کنیم که می‌توانید روی آن به عنوان یک مربی آنلاین حساب کرده و آن را همیشه در کنار خود داشته باشید. نتایج استفاده از این اپلیکیشن برای سوزاندن چربی شکمی، فوق العاده بوده است.

جامع‌ترین برنامه تناسب اندام و بدنسازی در اپلیکیشن فیتنس کار

در ادامه این مقاله باید یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌های فیتنس و بدنسازی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید مراحل چربی سوزی را در یک برنامه ریزی منسجم انجام دهید. طبق این برنامه ریزی شما می‌توانید مراحل سوزاندن چربی شکمی خود را به خوبی و در یک مدت بسیار کوتاه دنبال کرده و به این ترتیب، کم کم سبک زندگی خود را نیز تغییر دهید.

این مهم باعث می‌شود تا علاوه بر از بین رفتن چربی شکمی، تناسب اندام مناسبی به دست آورده و همیشه این اندام مناسب و ایده آل را داشته باشید. برای خداحافظی با چربی‌های شکم باید با این برنامه بیشتر آشنا شوید.

فیتنس کار؛ جامع‌ترین بانک حرکات ورزشی و بدنسازی

فیتنس کار؛ جامع‌ترین بانک حرکات ورزشی و بدنسازی

یکی از اولین پیش نیازهای داشتن یک بدن ایده آل و عاری از چربی، انجام حرکات ورزشی و بدنسازی مناسب است. شناخت این حرکات و نحوه درست انجام آن‌ها می‌تواند یک قدم بسیار بزرگ برای شما محسوب شود. هم چنین باید بدانید که هر یک از این حرکات برای کدام یک از عضلات بدن شما مناسب بوده و کدام یک را برای چربی سوزی شکم باید انتخاب کنید. برای این منظور می‌توانید روی فیتنس کار حساب کنید. در این اپلیکیشن شما به مجموعه‌ای بیش از 1300 حرکت ورزشی و بدنسازی دسترسی دارید که می‌توانید با نحوه انجام صحیح و کاربرد آن‌ها آشنا شده و از آن‌ها برای از بین بردن چربی شکمی خود استفاده کنید.

حرکات بدنسازی را به صورت اصولی انجام دهید.

یکی از مواردی که باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران حتی بعد از اینکه حرکات ورزشی و بدنسازی را در دستور کار قرار داده‌اند، موفق به چربی سوزی شکم نشوند، اشتباهات زیاد در انجام این حرکات است. هر حرکتی برای سوزاندن چربی شکمی ‌باید طبق اصول خود انجام شود؛ در غیر این صورت نتیجه‌ای از آن حاصل نشده و یا نتیجه حاصل شده مطلوب نخواهد بود. برای اطلاع از نحوه صحیح انجام حرکات ورزشی و بدنسازی می‌توانید روی اپلیکیشن فیتنس کار، حساب کنید.

بانک برنامه‌های بدنسازی از پیش تعیین شده و کارساز

داشتن یک برنامه بدنسازی متناسب با نیاز و هدفی که از بدنسازی و ورزش کردن دارید، می‌تواند یک موهبت بزرگ برای شما باشد. در شرایط عادی برای دسترسی به چنین برنامه‌ای، نیاز به صرف هزینه‌های بسیار زیادی خواهد بود. از این گذشته در اکثر مواقع برنامه‌های اعلام شده در برخی از باشگاه‌های غیر استاندارد، پایه علمی نداشته و نه تنها سودی برای بدن شما ندارند، بلکه ممکن است آسیب‌هایی جبران ناپذیر را به بدن شما تحمیل نمایند.

در حالی که شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی به برنامه‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و برنامه بدنسازی متناسب با نیاز خود یعنی چربی سوزی را استفاده کنید. این برنامه‌ها با اهداف متفاوتی عرضه شده اند تا هر فرد بنا به نیازی که از ورزش کردن دارد، برنامه متناسب با نیازهای خود را استفاده کند.

 

ارزیابی روند اجرای برنامه‌ها با فیتنس کار

برخی از کاربران عادت دارند تا از برنامه‌های نگاشته شده روی کاغذ برای بدنسازی و چربی سوزی استفاده نمایند. برنامه کاغذی مزیت‌های خوبی دارد، اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، ایراداتی پیدا کرده که گذشتن از آن‌ها ساده نیست. شما باید در هر لحظه و هر زمانی بتوانید شرایط اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده را بسنجید و ارزیابی دقیقی نسبت به شرایط کاری خود داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است یک ایراد به صورت دامنه دار در برنامه شما وارد شود.

هم چنین دیگر شناختی هم نسبت به شرایط خود در چند ماه اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده برای از بین بردن چربی شکم نخواهید داشت. همین عوامل ساده باعث می‌شود تا تمام تلاش‌های شما برای موفقیت در سوزاندن چربی، بیهوده شود. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید در هر لحظه تمام شرایط کاری خود را ارزیابی کرده و برای آینده، برنامه ریزی بهتری داشته باشید.

مطالب انگیزشی و تاثیر روانشناسی در چربی سوزی

مطالب انگیزشی و تاثیر روانشناسی در چربی سوزی

این موضوع هم در بسیاری از مواقع از چشم کاربران به دور می‌ماند. دقت کنید که فرایند از بین بردن چربی شکم، نیاز به انگیزه دارد. چه بخواهیم و چه نخواهیم، بدون انگیزه، رسیدن به موفقیت در از بین بردن چربی شکم، امکان پذیر نخواهد بود. از این رو لازم است تا به یک منبع مطالعاتی دسترسی داشته باشید که هر روز انگیزه خود را بالا نگه داشته و خود را برای شرایط سخت نیز آماده کنید. برای این منظور می‌توانید از یک کتاب یا یک کانال انگیزشی و حتی یک سایت اینترنتی استفاده کنید. یکی از مزایای اپلیکیشن و وبسایت فیتنس کار، این است که شما می‌توانید این مطالب انگیزشی را همراه با سایر برنامه‌های بدنسازی در اختیار داشته باشید. اتفاقی که می‌تواند تاثیر این مطالب را بر روحیه شما چندین برابر نماید.

چگونه اپلیکیشن فیتنس کار را دانلود کنم؟

برای دانلود این اپلیکیشن عالی و کارساز برای چربی سوزی،  می‌توانید از لینک https://play.google.com/store/apps/details?id=net.kurdsofts.fitnesskar استفاده نمایید.