رپورتاژ آگهی


نکات مهم در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در رشت

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی در علم پزشکی خدمات جوانسازی و زیبایی متعددی برای بازپروری شادابی پوست در کلینیک ها و مراکز مختلف انجام می شود. اما آنچه در حال رخ دادن است این است که برخی با تهیه دستگاه های مرتبط با این خدمات مانند لیزر موهای زائد یا هایفو تراپی و بدون داشتن تخصص و مجوز های لازم اقدام به ارائه این خدمات در مکان های غیر تخصصی مانند باشگاه ورزشی یا سالن آرایشی می کنند که با این کار نه تنها نمی توانند نتیجه مطلوبی برای مراجعین به همراه داشته باشند بلکه در بسیاری از موارد باعث آسیب به پوست آنها می شوند که فرد نیازمند صرف هزینه های بسیار زیاد در بیمارستان یا کلینیک های تخصصی زیبایی برای درمان می شود. از آنجایی که شهر های شمالی بخصوص شهر رشت به علت آب و هوای مرطوب دارای بیشترین مراجعه کننده برای دریافت این خدمات بوده، در این مطلب نکاتی برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی رشت را بررسی خواهیم نمود که تا حد بسیاری برای تمامی شهر ها نیز کاربرد داشته و می تواند به عنوان یک راهنما برای خوانندگان عزیز استفاده شود.

پزشک متخصص
از مهمترین مواردی که می توان به آن اشاره کرد حضور پزشک با مجوز از نظام پزشکی و پروانه کلینیک زیبایی بوده که می تواند گواه بر تخصص مجموعه بوده چرا که در اینگونه مراکز در رشت معمولا شخص می تواند قبل از انجام هر کاری از مشاوره تخصصی پزشک نیز برخوردار بوده و بهترین روش درمانی را برگزیند. ضمن اینکه تمامی اعمال زیبایی تحت نظر ایشان یا توسط خود پزشک انجام شده و مراجعه کننده از توصیه ها و دارو های احتمالی برای گذراندن دوره نقاهت یا مراقبت های پس از انجام فعالیت بخصوص برخوردار خواهد بود. این امر بسیار مهم است چرا که توصیه ها و مراقبت های پس از انجام اعمال زیبایی مانند تزریق ژل به اندازه خود آن در نتیجه حاصله تاثیرگزار بوده و بسیاری از آسیب ها یا عدم دست یابی به نتیجه مطلوب در همین دوران بوجود می آید.

تجهیزات مرکز
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی دستگاه های بسیار دقیق و کاربردی در حوزه سلامت پوست اختراع و پس از دریافت تائید از سازمان های مورد نیاز، مورد استفاده قرار می گیرند. از طرفی این امر باعث شده تا دستگاه های متفرقه که قیمت کمتر و تاثیرگذاری کمتری دارند نیز در این حوزه زیاد شده و همین موضوع باعث شده تا مراکز غیر تخصصی در رشت و گاها در تهران برای کسب سود به دنبال خرید آنها رفته و تبلیغات زیادی برای آنها انجام دهند. از این رو باید بدانید که امروزه بسیاری از فعالیت های جوانسازی توسط دستگاه های پزشکی انجام می شود و تاثیر آنها در دستیابی به نتیجه مطلوب کمتر از تخصص پزشک نبوده و گاها حتی بیشتر است و در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی برای انجام هرگونه فعالیتی بهتر است پس از بررسی مجوز ها و پزشک متخصص، تحقیقی در مورد تجهیزات و دستگاه های آن داشته باشید. بطور مثال یکی از ساده ترین دستگاه های مورد استفاده در کلینیک ها لیزر موهای زائد است که اگر از دستگاه های متفرقه استفاده کنید شاید هیچ وقت بطور کامل نتوانید از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید با اینکه لیزر خوب رشت در کلینیک های تخصصی که از مدرن ترین دستگاه های روز جهان استفاده می کنند، میتوانند در چهار تا شش جلسه شما را به هدف خود رسانیده و یک بار برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص کنند. بطور قطع دستگاه های با کیفیت، کلینیک های تخصص و پزشکان متخصص هزینه های بیشتری نسبت به سالن های آرایشی داشته و هزینه درمانی آنها نیز بیشتر است اما نتیجه مطلوب و ایمن باعث کاهش هزینه های نهایی شما خواهد شد.

مواد مورد استفاده
پس از بررسی تخصص مرکز و تجهیزات پزشکی آن نوبت به تحقیق در مورد مواد مصرفی آنها بوده چرا که اکثر فعالیت های جوانسازی علاوه بر دستگاه با استفاده از کرم ها، آبرسان ها، ماسک های صورت، ژل و بوتاکس یا مزو بوده که بصورت تزریق گاها بکار می روند. از این رو مارک شرکت تولید کننده این مواد و انتخاب متناسب با محل مورد استفاده اهمیت بسیار زیادی در دستیابی به نتیجه و همچنین قیمت دریافت خدمات از یک کلینیک زیبایی در رشت می باشد. امروزه با کمک اینترنت به راحتی می توانید یک تحقیق کوتاه در مورد مارک ها و برند های معتبر بازار در هر حوزه ای نموده و برای انجام هر نوع فعالیت جوانسازی این حق برای شما وجود دارد که مارک بخصوصی را درخواست کنید چرا که این کار قرار است روی بدن شما انجام شود، مگر اینکه پزشک متخصص مرغوب بودن مواد یا بی خطر بودن آن را رد کرده و توصیه به استفاده نکردن از آن کند. بطور مثال در تزریق ژل در رشت انواع مارک ها و برند ها وجود دارند که تقریبا اکثر آنها از کیفیت و ماندگاری خوبی برخوردار بوده و همه به جز تعداد محدودی، ساخت کمپانی های معتبری در دنیا هستند. اما بنا به نوع پوست، میزان تزریق و محل تزریق ممکن است پزشک برند خاصی را بر دیگری ترجیح دهد. پس در این موارد کاملا می توانید به نظر پزشک خود اعتماد کنید.

خلاصه مطلب
در این مطلب تلاش شد تا سه فکتور مهم یعنی پزشک متخصص، تجهیزات پزشکی و مواد مورد استفاده در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در رشت را مورد بررسی قرار دهیم. توجه فرمائید زمانی که می گوییم اکثر فعالیت های جوانسازی و پاکسازی پوست بی خطر و ایمن است، این در حالتی است که این فعالیت ها در یک مرکز تخصصی انجام شود وگرنه حتی انجام لیزر موهای زائد توسط افراد غیر متخصص می تواند باعث آسیب رساندن به پوست شما و سوزاندن آن شود. پس به دلیل قیمت های بسیار کمتر از مراکز تخصصی در دام این گونه مراکز غیر تخصصی نیفتید و همواره به کیفیت ارائه خدمات و قیمت به شکل دو صفحه یک ترازو نگاه کنید.