رپورتاژ آگهی


اگر به دنبال جواب سوال برتری ساکشن غبغب یا لیفت غبغب هستید، به جای درستی آمده اید. این دو روش، برای کاهش غبغب و افزایش زیبایی به کار می روند. اگر روش بوکال فت کلینیک گونه را انتخاب کنید، یا لیفت غبغب در گونه کلینیک را برگزینید، متوجه می شوید که هر کدام ویژگی های مخصوص به خودشان را دارند. پس بیایید به تخلیه غبغب (goonehclinic) بپردازیم.

بوکال فت کلینیک گونه

زمان توقف، فرآیند پس از عملیات چگونه است؟

مانند بسیاری از روش های تهاجمی، ورزش های سنگین و وزنه برداری فوراً توصیه نمی شود. کوهن توصیه می کند که در واقع، باید فعالیت های با شدت بالا را برای چند هفته آینده کنار بگذارید. ممکن است کبودی و تورم ناشی از بخیه‌های دهان خود را تجربه کنید، بنابراین کوهن توصیه می‌کند برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی غذاهای نرم و ولرم را در نزدیکی خود نگه دارید.

کارشناسان کلینیک گونه درباره این روند چه فکر می کنند؟

منظر صادقانه من این است که این رویه با آنچه که واقعاً می تواند به دست آورد، تناسب ندارد. نتایج تقریباً همیشه نامحسوس هستند و تعیین نامزدی بیمار می‌تواند بسیار دشوار باشد. با این اوصاف، ساده لوحانه است که سایر روش‌های درمانی را که افراد مشهور به آن‌ها دسترسی دارند، در نظر نگیریم که حذف چربی باکال تنها یکی از آنهاست.

گمان من این است که وقتی افراد مشهوری را می‌بینیم که این روش را انجام داده‌اند، و تصاویر چشمگیر قبل و بعد از آن را می‌بینیم، به احتمال زیاد آن‌ها همچنین از طریق پرکننده‌های تزریقی، کانتورینگ صورت قابل توجهی داشته‌اند، مانند تقویت زیگوماتیک و کانتورینگ خط فک. مواد تزریقی راحت‌تر بر اساس نیازهای بیماران تنظیم می‌شوند و می‌توانند به شکلی چشمگیر به گونه‌ای تراشیده و تراشیده دست پیدا کنند. مونتاگ توضیح می‌دهد که این کار به راحتی می‌تواند نتایج واقعی خود برداشتن چربی باکال را پنهان کند. مورد اصلی: همیشه خیلی بیشتر از چیزی که به نظر می رسد وجود دارد.

آیا فاکتوری دیگر باید مد نظر گرفت؟

در نهایت، این درمان نباید به عنوان یک راه حل سریع برای کاهش وزن اشتباه گرفته شود. دوشی می گوید: قرار نیست از این ماده به عنوان جایگزینی برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم استفاده شود. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که این روش قابل برگشت نیست و نتایج دائمی هستند. بنابراین، مهم است که قبل از تصمیم گیری برای انجام آن، تمام خطرات و مزایای بالقوه این روش را با جراح خود در نظر بگیرید.

لیفت غبغب

بسیاری از مردم بر این باورند که افزایش وزن و افزایش سن بر دوتایی یا نداشتن چانه ما تأثیر می گذارد. در حالی که چربی اضافی و پیری به زیبایی گردن کمک می کند، ژنتیک نقش مهمی در توزیع چربی در نواحی مختلف بدن دارد.

لیفت غبغب

 

وقتی مردم به چربی زیر چانه اشاره می کنند، اغلب آن را “چانه دوتایی” می نامند. غبغب یا چربی زیر ذهنی از چربی سطحی بالای عضله پلاتیسما و چربی زیر جلدی در زیر پلاتیسما تشکیل شده است. افراد در هر سنی بدون توجه به سطح فعالیت یا سبک زندگی می توانند غبغب داشته باشند. غبغب اغلب ارثی است و نتیجه ساختار استخوان فک و چربی طبیعی فرد است. این نوار چربی زیر گردن شکایت بسیاری از بیماران است – خوشبختانه، گزینه های زیادی برای خلاص شدن از شر چربی گردن وجود دارد.

مشاهده خدمات : لیفت غبغب در گونه کلینیک

درمان های جراحی

چگونه از غبغب خلاص شوم؟ جراحی موثرترین گزینه برای بیمارانی است که به دنبال درمان دو چانه هستند. جراحی های صورت زیر می توانند زیبایی صورت را متعادل کنند – با یک جراح مجرب مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای شما تعیین کند.

مشاهده خدمات زیبایی : تخلیه غبغب (goonehclinic)

لیپوساکشن غبغب

لیپوساکشن حذف مستقیم چربی در بدن است. لیپوساکشن گردن یک روش سریع و ساده برای از بین بردن چربی اضافی چانه است. در این روش، جراح پلاستیک چربی های ناخواسته را از طریق یک لوله کانولا از طریق برش های کوچک روی گردن ساکشن می کند. این روش را می توان با بی حسی موضعی انجام داد و زمان بهبودی حداقل است. بیماران به طور عادی تا دو روز بعد از جراحی خود، از چانه بند استفاده می کنند.

بیمارانی که دارای پوست شل یا گردن آویزان هستند از حذف چربی گردن سودی نخواهند برد – پوست حتی بیشتر آویزان می شود. اما اگر لیپوساکشن گردن با لیفت گردن ترکیب شود، بیمار نتیجه بهتری خواهد داشت.

اطلاعات بیشتر : کلینیک گونه