رپورتاژ آگهی


افزایش قد روش های مختلفی دارد و یکی از این روش ها که بسیار مطرح است، درمان با اصلاح ستون فقرات نام دارد. در این مطلب روی افزایش قد با استفاده از حرکات ورزشی تاثیر گذار روی ستون فقرات صحبت می کنیم و شما را با متد هایی آشنا می کنیم که باعث افزایش قد هزاران نفر شده اند.

چرا ستون فقرات برای افزایش قد گزینه مناسبی است؟

اصلاح ستون فقرات

ستون فقرات یک سوم قد انسان را تشکیل می دهد و شما با تمرکز کردن روی افزایش طول ستون فقرات خود می توانید انتظار این را داشته باشید که قد کلی شما به طرز چشم گیری افزایش پیدا کند. ستون فقرات از مهره های زیادی تشکیل شده که با متصل کننده هایی از جنس غضروف به یک دیگر اتصال پیدا کرده اند و هدف اصلی شما تمرکز روی این غضروف ها است. غضروف ها توانایی بلند تر شدن و تبدیل شدن به استخوان را دارند و شما با انجام حرکات ورزشی که روی این ناحیه تمرکز دارند می توانید افزایش قد بعد هجده سالگی داشته باشید. برای افزایش قد با ستون فقرات یک روش تضمینی وجود دارد که در وب سایت وان قد در اختیار شما قرار داده شده است.

ورزش هایی که در آن ستون فقرات مورد چالش قرار می گیرند

رشته های ورزشی زیادی وجود دارد که هر نوجوان می تواند در آنها شرکت کند و به قصد حرفه ای شدن آن را ادامه دهد اما تمامی ورزش ها روی افزایش قد شما موثر نیستند. رشته ورزشی که شما برای بلند قد شدن انتخاب می کنید باید تمرین های کششی فراوانی داشته باشد که روی ستون فقرات و افزایش قد کلی شما اثر بخش باشد.

1. شنا

شنا یک ورزش جذاب و حرفه ای است که شما می توانید شروع به فعالیت در آن کنید. ورزش شنا یکی از ورزش هایی است که پیامبر اشاره کرده که انسان باید آن را یاد بگیرد و در آن شرکت کند زیرا یاد گرفتن شنا به شما کمک های زیادی می کند و ممکن است جان خود و عزیزان شما را نجات دهد. شنا علاوه بر اینکه یک ورزش کارامد است باعث افزایش قد شما هم می شود. ورزش شنا به دلیل اینکه دارای تمرینات کششی فراوان برای گرم کردن و آمادگی بدنی است باعث افزایش قد شما می شود. در حین شنا کردن ماهیچه ها و استخوان های شما به دلیل سنگینی آب کشیده می شوند و در کل باعث می شود تا شما فعالیت کششی فراوانی داشته باشید و این همان چیزی است که باعث می شود استخوان های ستون فقرات و پای شما کشیده‌تر شوند.

2. بسکتبال

همه ی ما ورزش بسکتبال را با بازیکن های قد بلند می شناسیم و این موضوع که این ورزش به افراد قد بلند نیاز دارد را می دانیم. جدا از این موضوع که ورزش بکستبال به افراد قد بلند نیاز دارد، این ورزش افراد را قد بلند هم می کند. ورزش بکستبال کشش فراوانی روی استخوان های شما ایجاد می شود که عامل اصلی افزایش قد است. حتی اگر فکر می کنید برای این ورزش قد مناسبی ندارید بهتر است در یکی از باشگاه های بسکتبال شرکت کنید و تمرینات را با آنها انجام دهید و مطمئن باشید که روی قد شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

3. والیبال

والبیال نیز همانند بسکتبال دارای حرکات کششی فراوانی است که روی ستون فقرات و پا ها تمرکز دارد و باعث افزایش قد شما می شود. ورزش والیبال برخلاف بسکتبال نیازمند قد بسیار بلندی نیست و هرکسی می تواند شروع به شرکت کردن در آن کند. این ورزش علاوه بر اینکه آینده درخشانی دارد و باعث سلامتی کلی بدن شما می شود، روی افزایش قد شما هم تاثیر مستقیم دارد.

حرکات ورزشی که روی ستون فقرات تاثیر دارند

علاوه بر رشته های ورزشی، حرکات ورزشی هم وجود دارد که برای افزایش قد طراحی شده اند و تاثیر مستقیم روی اندام های تشکیل دهنده قد دارند. حرکات کششی زیادی وجود دارد ولی در این مطلب تمرکز ما افزایش قد با اصلاح ستون فقرات است و قصد داریم که حرکات کششی تاثیر گذار روی این ناحیه را به شما معرفی کنیم. در ادامه چند مورد را برای شما قرار داده ایم و اگر مایل به دیدن آموزش نحوه انجام دادن این حرکات هستید می توانید از وب سایت وان قد دیدن کنید تا تمامی حرکات کششی را یاد بگیرید.

1. بارفیکس و آویزان شدن

آویزان شدن

اولین حرکت کششی که روی ستون فقرات شما تاثیر گذار است آویزان شدن از میله بارفیکس است. اگر در خانه خود بارفیکس دارید می توانید بعد از اتمام شدن تمرینات عضلانی خود چندین دقیقه از میله بارفیکس آویزان بمانید. شما باید این حرکت را به مدت 20 دقیقه در طول انجام دهید. این یکی از ترفند هایی بود که در افزایش قد بعد از بلوغ سایت وان قد گفته شده بود که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.

2. خم کردن کمر

در این روش شما باید ایستاده باشید و کمر خود را در جهت چپ و راست خم کنید و تا جایی کمر شما کش می آید باید این حرکت را به ترتیب چپ و راست انجام دهید. در یک حالت دیگر شما می توانید روی زمین بنشینید و سعی کنید سر خود را به پاهای خود در جهت کاملا کشیده وصل کنید. مطمئنا در تلاش اول شما نمی توانید زیاد بدن خود را کش بیاورید اما با گرم شدن و یاد گرفتن این حرکت به راحتی می توانید روی ستون فقرات خود تاثیر بگذارید.

متد گرو تالر داینامیک چیست؟

تمرکز این مطلب روی افزایش قد با استفاده از ستون فقرات بوده است و بهترین روش برای افزایش قد با استفاده از اصلاح ستون فقرات متد گرو تالر داینامیک است. متد گرو تالر داینامیک یکی از دو روش برتر افزایش قد در دهه گذشته بوده که با استفاده از آن افراد بسیار زیادی توانسته اند افزایش قد داشته باشند. این متد روی ستون فقرات تمرکز دارد و با استفاده از حرکات ورزشی و تمرین های ذهنی باعث افزایش قد شما می شود. بهترین وب سایت برای دریافت این پکیج وب سایت وان قد است که شما می توانید با یک سرچ ساده با پکیج افزایش قد این سایت آشنا شوید و اقدام به خرید آن کنید. متد گرو تالر داینامیک توسط یک پزشک که قصد داشت دختر خود را به آرزوی او که قد بلند بودن بود برساند و در همین راستا او با تحقیق های فراوان روی ستون فقرات توانست این متد را کشف کند که در آینده تبدیل به یکی از بهترین روش های افزایش قد شد که مردم از سراسر دنیا خواهان آن بودند.