رپورتاژ آگهی


سمپاشی منازل

حضور حشرات موذی و آفات در همه مکان ها و محیط ها علاوه بر مشکلاتی که برای سلامت افراد ایجاد می کند، می تواند خسارت های روانی دیگری نیز ایجاد کند. فراوانی حشرات در تمام فصول بالاست و نمی توان از حضور آنها در محیط زندگی انسان اجتناب کرد، خصوصا که در فصول گرم سال به دلیل بیشتر شدن دما و رطوبت هوا و فراهم بودن شرایط برای رشد این حشرات، تعداد آنها بیشتر نیز می شود. از این رو بهترین کار این است که به محض مواجهه با آنها نسبت به از بین بردنشان اقدام کنید. حشراتی مانند انواع سوسک در این فصل رشد بیشتری داشته و از ذخیره مواد و پسماند غذایی استفاده می کنند. شپش در فصول سرد رشد بیشتری دارد و با مکیدن خون در ناحیه کف سر مشکلات فراوانی را بوجود می آورد. علاوه بر آسیبی که به سلامت جسمانی وارد می کند، می تواند از نظر روانی نیز تحریک پذیری افراد را بیشتر کند. به طوریکه فردی که یک بار با شپش کف سر مواجه شده، وسواس حضور این حشره را داشته و دائم در حال بررسی موهای خود است.

شرکت پاکسازان محیط آریا یکی از پیشگامان در زمینه سمپاشی و از بین بردن حشرات و حیوانات موذی است که با سابقه چندین دهه خود، علاوه بر سمپاشی منازل و سایر اماکن در استان تهران، خدمات خود را در شهرهای شیراز، اصفهان و مشهد نیز ارائه می دهد. از جمله خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع مختلف سمپاشی در پاکسازان محیط آریا

حشرات موذی که به صورت همزیست با انسان زندگی می کنند و گاها با زندگی انگلی خود، از خون انسان تغذیه می کنند انواع مختلفی دارند. از بین بردن و حتی الامکان دفع این آفات از محیط زندگی انسان یکی از ضروریات است. شرکت پاکسازان محیط به صورت تخصصی و با کادر مجرب خود در زمینه سمپاشی و دفع ساس، سوسک، موش، عنکبوت، شپش، کنه، مگس و مورچه فعالیت می کند. با توجه به اینکه هوا رو به گرمی می رود و دما افزایش پیدا می کند، زمینه برای زاد و ولد و رشد سوسک و ساس بسیار مساعد می شود. بهتر است که قبل از مواجهه با این حشرات، نسبت به سمپاشی و جلوگیری از حضور آنها اقدام کنید.

سمپاشی سوسک

سوسک ها از رایج ترین آفاتی هستند که خانه ها و آپارتمان ها را مورد حمله قرار می دهند. آنها مخصوصاً در مکان های تهیه غذا که از اصول بهداشتی پیروی نمی کنند، فراوانی و رشد بیشتری دارند. حضور سوسک در مناطقی که مردم زندگی می کنند بسیار دافع و چندش آور است، خصوصا به دلیل بوی نامطبوعی که در اثر حضورشان ایجاد می کنند باعث احساس ناراحتی و ناامنی در افراد می شوند. حضور سوسک در یک محیط منجر به آلودگی مواد غذایی و ظروف می شود. این مورد در آشپزخانه ها که محل اصلی تهیه غذا و ذخایر تغذیه هستند بیشتر به چشم می خورد.

 

سمپاشی سوسک

از آنجایی که سوسک ها آزادانه از محیط های آلوده و غیر بهداشتی به مکانی که دسترسی به غذا دارند حرکت می کنند، می توانند میکروب های بیماری زا را که باعث مسمومیت غذایی و سایر بیماری ها می شوند، منتقل کنند. بسیاری از افراد به مدفوع سوسک و پوست ریخته شده آنها نیز حساسیت دارند. آلرژن های تولید شده توسط سوسک ممکن است باعث احتقان، عطسه و آبریزش چشم ها و همچنین التهاب نایژه (آسم) تهدید کننده زندگی شود که با سرفه مکرر، خس خس سینه و مشکل در تنفس مشخص می شود. آسم ناشی از سوسک ها به ویژه در میان کودکانی که در خانه های پرجمعیت زندگی می کنند که هجوم اغلب شدید است، شایع است.

علاوه بر مشکلات جسمانی که حضور سوسک ایجاد می کند، باعث آسیب های روانی مانند وسواس و افسردگی نیز می شود. از این رو بهتر است که به محض مشاهده حتی یک سوسک در هر محیطی، نسبت به سمپاشی سوسک و دفع آن اقدام کنید. ضرورت این کار خصوصا در محیط های شلوغ و پر تردد مانند بیمارستان ها و رستوران ها که بهداشت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، بیشتر است.

سمپاشی ساس

ساس ها در دسته بندی حشرات خطرناک قرار نمی گیرند و هیچ مدرکی گواه بر انتقال بیماری از طریق ساس وجود ندارد. آسیبی که ساس می زند ایجاد خارش در محل گزش است که حس ناخوشایند و ناراحت کننده ای را منتقل می کند. خارش شدید موضع نیش این حشره منجر به ایجاد خراش و در نهایت عفونت در آن ناحیه می شود. همچنین، برخی از افراد نسبت به گزش حشرات آلرژی دارند و واکنش شدید نشان می دهند. در موارد شدیدتر می تواند منجر به کهیر و تاول شود که نیازمند درمان پزشک است. به همین دلیل بهتر است که منزل خود را در آب و هوای گرم و دمای بالا در برابر ساس سمپاشی کنید تا دچار این دسته آسیب ها نشوید.

سمپاشی ساس

 

علائم اولیه حضور ساس

اولین علامت ساس می تواند گزش‌های کوچک و خارش‌دار روی پوست، اغلب روی بازوها یا شانه‌ها باشد. ساس‌ها معمولاً به جای گزش‌های منفرد، دسته‌هایی از گزش‌ها را در نواحی مختلفی از بدن ایجاد می کنند. البته علائم گزش ساس با توجه به فیزیولوژی بدن هر فرد، متفاوت است. به طوریکه نیش ساس در برخی افراد هچ گونه اثری از خود باقی نمی گذارد. همچنین با مشاهده موارد زیر نیز می توانید به حضور این حشره شک کرده و نسبت به سمپاشی ساس اقدام کنید:

  • لکه های خون روی ملحفه یا تشک شما
  • مدفوع ساس، نقاط سیاه به اندازه یک پریود
  • پوست ریخته ساس که شباهت زیادی به خود ساس دارد
  • تخم مرغ سفید و بیضی شکل که به اندازه یک دانه سیب است
  • بوی شیرین و کپک زدگی اطراف تخت شما
  • ساس واقعی در رختخواب شما

سمپاشی در سایر شهرها

یکی دیگر از خدمات شایسته پاکسازان محیط آریا ارائه خدمات دفع آفات و سموم در شهرهای دیگر است. در حال حاضر علاوه بر شهر و استان تهران، پاکسازان در شهرهای شیراز، مشهد و اصفهان نیز فعالیت دارد و در آینده تمام نقاط ایران را تحت پوشش قرار می دهد. شما می توانید تنها با یک تماس، درخواست خود را مبنی بر سمپاشی محیط های عمومی و پرتردد مانند بیمارستان ها، اماکن ورزشی، هتل، رستواران و منازل خود ثبت کنید. این شرکت نیروهای متخصص خود را در اسرع وقت در محیط حاضر کرده و تمامی آفات را به صورت کامل دفع می کند.