رپورتاژ آگهی


مزایای لمینت دندان، در بهبود روابط اجتماعی

اهمیت زیبایی دهان و دندان و انجام عمل‌های زیبایی مانند لمینت دندان یا کامپوزیت، بلیچینگ و ایمپلنت، زمانی بیشتر به چشم می‌آید که در موقعیت خاصی قرار بگیریم. مثلا قصد دارید به یک مصاحبه کاری بروید یا قرار ملاقاتی با یک نفر دارید که برایتان مهم است به دل طرف مقابل بنشینید. شاید هم فروشنده‌ای هستید که مستقیما با مشتریان ارتباط دارید و ظاهر مناسب و مرتب در محیط کارتان اهمیت دارد. اما از بین تمام دلایل، جذاب به نظر رسیدن برای پارتنر و همسر و حفظ و تقویت رابطه بسیار مهم است. برای شما که تازه وارد یک رابطه احساسی شده‌اید یا قصد ازدواج دارید یا نیاز به بهتر کردن ارتباط خود و همسرتان دارید، می‌دانید که رعایت یک سری مسائل مانند بهداشت فردی بسیار مهم است. ظاهر زیبا و آراسته در بهتر شدن رابطه کمک زیادی می‌کند. البته منظور ما از ظاهر زیبا، افراط و وسواس در این زمینه و عادت کردن به پروتز و جراحی‌های عجیب و غریب و ژل و بوتاکس نیست. بلکه بهداشت فردی، بهداشت دهان و دندان، زیبایی و مرتب بودن دندان‌ها، قطعا یکی از روش‌های جذاب‌تر به نظر رسیدن است که خیلی‌ها از آن غافل هستند. در واقع باید بگوییم می‌شود یک رابطه را با چنگ و دندان هم نگه داشت به شرط این که دندان‌های زیبا، سالم، مقاوم و مرتبی داشته باشید!

داستان لمینت دندان در کلینیک دندانپزشکی سریتا

در این قسمت نظر یکی از مراجع‌کنندگان یکی از مراکز دندان‌پزشکی تهران، کلینیک دندانپزشکی سریتا را می‌خوانیم که به تازگی از یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی و ترمیمی،  لمینت دندان استفاده کرده‌اند.

+سلام آقای علایی می‌تونید برای ما و مخاطبین‌مون بفرمایین چی شد که روکش لمینت رو انتخاب کردین؟

  • سلام بله حتما. من دندون‌های مرتبی دارم ولی به خاطر خوردن قهوه و سیگار کشیدن مداوم، تیره شده بود. البته جنس دندون‌های من هم خوب نیست و زود جرم می‌گیره.

+تا به حال جرم‌گیری کرده بودین؟

  • بله. چند بار جرم‌گیری کردم اما هر بار به حالت قبلی برمی‌گشت. تو روابط اجتماعیم تاثیر بدی گذاشته بود. نمی‌تونستم راحت حرف بزنم یا بخندم.

+چه کار کردین که الان این دندون‌های سفید و زیبا رو دارین؟

  • وقتی تصمیم گرفتم ازدواج کنم احساس کردم چنین مساله‌ای می‌تونه هم برای خودم و هم برای طرف مقابلم ناخوشایند باشه برای همین به توصیه یکی از دوستانم که خودش هم دندون‌هاش رو لمینت کرده بود، به کلینیک دندونپزشکی سریتا مراجعه و بعد از مشاوره گرفتن، این روکش رو انتخاب کردم. البته بهم پیشنهاد شد بلیچینگ انجام بدم ولی من دنبال یک راه موندگارتر بودم که خیالم بابت هزینه‌ای که دارم می‌دم راحت باشه و بتونم تو جمع یه دل سیر بخندم و حرف بزنم!

+پس با این تعاریف شما این روکش لمینت رو انتخاب کردین.

  • بله. از بین چند دندانپزشکی، مثل فرودین، قلهک و کلیلنک سریتا، سومی رو انتخاب کردم چون شنیده بودم مشاوره خوبی می‌دن. دکترم راه‌های مختلف و هزینه‌هاش رو برام توضیح دادن و با سبک و سنگین کردنش این روش رو انتخاب کردم و الان راضی‌ام. دیگه نیاز نیست مرتب برای بلیچینگ یا جرم‌گیری یا پودر سفید‌کننده و از این جور چیزها هزینه کنم.

+البته این نکته رو بگم خدمت خوانندگان عزیزمون که لمینت‌ها برندهای مختلفی دارن و نکته مهم این هست که دندونپزشکی که این کار رو برای شما انجام می‌دن، از چه برند و موادی استفاده می‌کنن.

  • درسته اتفاقا یکی از اقوام هم چند ماه پیش، لمنیت انجام دادن اما خیلی زود لب‌پر شد. با این که خیلی مراقبت می‌کرد که غذاهای سفت یا خیلی سرد یا داغ نخوره. مجبور شد برای یک روکش تازه، جای دیگری دوباره هزینه کنه.

+دقیقا!

نکاتی که درباره لمینت دندان باید بدانید

نکاتی که درباره لمینت دندان باید بدانید

اولین نکته در روکش‌گذاری برای دندون‌ها این هست که به یک پزشک خوب مراجعه کنید. کسی که بتونه به شما بهترین مشاوره رو بده و تمام جوانب امر رو در نظر بگیره. از قابلیت انجام این کار بر روی دندان‌های بیمار تا میزان هزینه‌ها. متاسفانه برخی از پزشکان بدون توجه به شکل دندان‌های بیمار و میزان سالم بودن‌شون، کار لمینت یا کامپوزیت رو انجام می‌دن و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، پوسیدگی‌هایی که در بین دندون‌ها وجود داشته و قبل از روکش، برطرف نشده، گسترش پیدا می‌کنه و بیمار مجبور می‌شه هزینه زیادی بپردازه تا مشکلاتش رو برطرف کنه. همچنین روکش‌ها روی دندان‌های مرتب وصاف، قرار می‌گیرن و اگر دندان‌های نامرتبی داشته باشید، ابتدا باید ارتودنسی انجام بشه و بعد از اصلاح فرم دندان‌ها، پزشک شروع می‌کنه به قالب‌گیری از دندان‌های شما و انجام کار روکش. ما به شما کلینیک دندانپزشکی سریتا رو معرفی می‌کنیم که مشاوره رایگان دارن و می‌تونید تمام هزینه درمان رو به صورت اقساط بپردازین.

آدرس، شماره تلفن‌ و آدرس‌های مجازی کلینیک سریتا

تارنما: drserita.com

پست الکترونیک: info@drserita.com

تماس: 02191009918

آدرس: تهران، پاسداران، بوستان نهم، ضلع جنوبی بیمارستان لبافی نژاد، پلاک 122، طبقه اول