رپورتاژ آگهی


چاقی و اضافه وزن یکی از دغدغه‌های اکثر بانوان و آقایان است. اضافه وزن نه تنها زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ بلکه عامل بروز بیماری‌های مختلف از جمله افزایش فشار خون، دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی  و حتی انواع سرطان‌ها است. اگر اضافه وزن دارید ولی نتوانستند با ورزش و رژیم غذایی وزن خود را کاهش دهید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به جراح چاقی در تهران مراجعه کرده تا با توجه به وضعیت جسمانی و شرایط شما، بهترین روش جراحی چاقی را برای شما انتخاب کند. اگر به دنبال بهترین جراح چاقی در تهران هستید؛ خواندن این مقاله را ازدست ندهید.

image_1655798144.png

 لیست پزشکان جراح چاقی در تهران

جراحی‌ چاقی انواع مختلفی دارد که می‌توان به بای پس معده، السیو معده،  پلیسه معده، پیکرتراشی و غیره اشاره است. عمل بای پس معده و اسلیو معده از جمله عمل‌های چاقی هستند که انجام آنها نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. جراحانی که دوره تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته را گذرانند؛ می‌توانند چنین عمل‌هایی را انجام دهند. اگر مدت‌هاست که درگیر چاقی هستید و به‌دنبال جراحی‌های چاقی برای کاهش وزن خود می‌گردید؛ بهتر است چند نفر از جراحان چاقی در تهران که از تخصص و مهارت بالایی برخوردار هستند را بشناسید. در ادامه شما را با بهترین جراح چاقی در تهران آشنا می‌کنیم.

  • دکتر سید حامد قدسی خورسند

دکتر سید حامد قدسی خورسند یکی از بهترین جراح چاقی در تهران هستند. ایشان فارغ ‌التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و فارغ التحصیل رشته تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌باشند. همچنین دکتر خورسند دوره‌های جراحی لاپاراسکوپی پایه و پیشرفته را در داخل و خارج از کشور گذرانده‌اند  و عضو انجمن جهانی جراحی چاقی IFSO هستند. ایشان با توجه ‌به آزمایشات انجام شده، بیماری‌های زمینه ای و برنامه غذایی، نوع جراحی را انتخاب کرده و  تا رسیدن به وزن ایده آل در کنار شما خواهند بود. همچنین دکتر خورسند جراحی‌های چاقی زیادی انجام داده که نشانه دهنده مهارت و تبحر ایشان است. دکتر سید حامد قدسی خورسند از تسلط کافی بر تمام روش‌های جراحی‌ چاقی نوین از جمله بای پس معده، اسلیو معده و غیره برخوردار است و به‌عنوان بهترین جراح چاقی در تهران شناخته می‌شود.

  • دکتر سید علیرضا آذرپیکان

دکتر سید علیرضا آذرپیکان یکی از بهترین پزشکان جراح اسلیو معده در تهران است که دارای مدرک فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته، کلورکتال و جراحی چاقی از دانشگاه شیراز بوده و عضو انجمن جهانی جراحی چاقی، عضو رسمی جامعه  کلوپروکتولوژی در اروپا و نیز دارای مدرک فلوشیپ فوق تخصص جراحی سرطان از دانشگاه تهران می‌باشد. دکتر آذرپیکان طرح وزارت بهداشت خود را در یکی از مناطق محروم ایران، شهرستان لردگان در استان چهارمحال بختیاری گذرانده و در طی این دو سال، ۳۰۰۰ جراحی موفق برای مردم این منطقه انجام داده اند که نشانه مهارت و تجربه بالای ایشان است. جهت نوبت دهی و مشاوره می‌توانید به آدرس اینترنتی https://drazarpeikan.com/ مراجعه کنید یا اسم ایشان را در گوگل سرچ کنید : دکتر سید علیرضا آذرپیکان

image_1655798167.png

  • دکتر پیمان علی بیگی

دکتر پیمان علی بیگی به‌عنوان یکی از  بهترین جراح چاقی در تهران دارای مدرک فوق تخصص لاپاراسکوپی و جراحی متابولیک است. ایشان دوره‌های زیادی در حیطه لاپاراسکوپی و چاقی را در خارج کشور سپری کرده و از تخصص و مهارت زیادی برخوردار است.

  • دکتر سعید شمس

دکتر سعید شمس فارغ‌ التحصیل دانشگاه علوم‌ پزشکی ایران و فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته هستند. اگر نگران بازگشت وزن خود هستید؛ تیم حرفه‌ای دکتر سعید شمس قبل و بعد از عمل در کنار شما هستند و با تجویز برنامه غذایی، شما را در داشتن وزن ایده آل کمک می‌کنند.

  • دکتر محمد رضا عبدالحسینی

دکتر محمدرضا عبدالحسینی جراح چاقی و فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته در تهران هستند. ایشان دارای مدرک جراح ممتاز از کنفدراسیون جراحی چاقی و متابولیک اروپا IFSO  می‌باشند. همچنین عضو انجمن جراحی چاقی و متابولیک در کشور نیز هستند. ایشان با انجام جراحی‌های موفق و لاپاراسکوپی پیشرفته در بهترین بیمارستان‌ها به‌عنوان یکی از بهترین جراح چاقی در تهران شناخته می‌شوند.

  • دکتر طاها عنبرا

دکتر طاها عنبرا، جراح عمومی و لاپاراسکوپی در تهران هستند. ایشان  با بیش از 10000 عمل اسلیو معده موفق، به‌عنوان بهترین جراح چاقی در تهران شناخته می‌شوند.

  • دکتر مهدی سلیمی

دکتر مهدی سلیمی متخصص جراح عمومی و فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک هستند. ایشان با سالها تجربه شما را در کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل‌تان کمک می‌کنند.

  • دکتر فربد امامی یگانه

دکتر یگانه به‌عنوان بهترین جراح چاقی در تهران، دارای مدرک تخصص جراحی عمومی، فوق تخصص جراحی چاقی  و لاپاراسکوپی پیشرفته می‌باشند. همچنین ایشان عضو رسمی انجمن بین المللی جراحان چاقی IFSO  و انجمن جراحان چاقی در کشور هستند.

image_1655798190.png

ویژگی‌های بهترین جراح چاقی

پزشکان جراحی چاقی، دوره‌های متعددی را در حیطه جراحی‌های چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته گذارنده‌اند تا بتوانند مهارت لازم برای عمل‌های چاقی از جمله بای پس معده و اسلیو معده را کسب کنند. البته در کنار تخصص و مهارت باید ویژگی‌های دیگری نیز داشته باشند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

  • تعهد کاری و اخلاق حرفه‌ای از ویژگی‌های مهم جراح چاقی به شمار می‌رود.
  • حس مسئولیت و پاسخ دادن به سوالات بیمار از جمله خصوصیاتی است که هر جراحی باید داشته باشد‌.
  • توجه داشته باشید که کار بیمار با جراحی در اتاق عمل به پایان نمی‌رسد و مراقبت‌های لازم بعد از جراحی نیز بسیار مهم است. پزشکان متعهد قبل و بعد از جراحی چاقی در کنار بیمار هستند و او را تا رسیدن به وزن ایده آل کمک می‌کنند.
  • بهترین جراح چاقی باید بتواند با بیمار رابطه خوبی برقرار کرده و حس دلسوزی و همدردی با او داشته باشد.
  • داشتن اطلاعات به روز یکی دیگر از ویژگی‌های جراح چاقی به شمار می‌رود.
  • جراح چاقی باید از مهارت لازم جهت کاهش و کنترل استرس و نگرانی بیمار از جراحی چاقی برخوردار باشد.
  • پزشک جراح، علاوه بر مهارت باید از توانایی جسمی نیز برخوردار باشد. زیرا این عمل‌ها بسیار طولانی هستند و به‌همین دلیل توانایی جسمی پزشک بسیار اهمیت دارد.
  • جراح چاقی در تهران باید از تسلط و مهارت کافی در انجام تمام روش‌های جراحی چاقی از جمله اسلیو معده، بای پس معده، پلیسه معده و غیره برخوردار باشد.

دکتر حامد قدسی بعنوان متخصص جراحی لاپاراسکوپی لاغری پیشرفته و متخصص جراحی لاغری، خدمات زیادی را ارائه داده اند. ایشان عضو انجمن جهانی IFSO بوده و در زمینه جراحی های لاپاراسکوپی پیشرفته لاغری، تیروئید و جراحی پلاستیک سینه و شکم پس از جراحی لاغری، بصورت تخصصی در کلینیک جراحی درحال فعالیت هستند. کلینیک دکتر حامد قدسی بعنوان کلینیک جراحی لاغری در تهران رضایت زیادی را درمیان بیماران و مراجعین کسب نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت drhamedghodsi.com مراجعه نمایید.