رپورتاژ آگهی


با یک تحقیق ساده در دنیای دندانپزشکی، متوجه میشویم که چندین روش بالینی برای سفید کردن دندان ها وجود دارد. یکی از رایجترین آنها استفاده از بلیچینگ fgm می‌باشد. به احتمال زیاد، شما هم مثل بسیاری از افراد جامعه دوست دارید که دندان هایی درخشان داشته باشید تا بتوانید با اعتماد به نفس بیشتری لبخند بزنید. پس، با ما همراه شوید تا به شما بگویم که چگونه می توانید با استفاده از بلیچینگ fgm به این آرزوی خود دست یابید. همچنین، در ادامه مطلب به معرفی فروشگاهی معتبر میپردازیم که می توانید از طریق آن، لوازم مورد نیاز برای بلیچینگ و همینطور انواع وسایل دندانپزشکی را تهیه نمایید. قبل از هر چیز، با عوامل تاثیرگذار در تغییر رنگ دندان ها بیشتر آشنا می شویم.

سفید کردن دندان

علت تغییر رنگ دندان

برای اینکه مناسب ترین روش برای سفید کردن دندان ها انتخاب شود، لازم است تا در اولین گام، تشخیص دهیم که علت تغییر رنگ دندان چه بوده است. در کل، عوامل مختلفی وجود دارند که برخی از آنها عبارت است از:

_ بعضی از مواد خوراکی، مانند: چای، قهوه و….

_ استعمال دخانیات، مثل: سیگار و….

_ استفاده از برخی داروها، مانند: داروهای زمان بارداری، قطره آهن در کودکان و….

_ خصوصیات ژنتیکی تاثیر گذار در جنس و رنگ دندان.

خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی و همینطور شاخه دندانپزشکی، درمان تغییر رنگ دندان ها در بسیاری از موارد به سادگی قابل درمان می باشد. انتخاب روش درمان، با توجه به علت های گفته شده متفاوت است. معمولاً، سفید کردن دندان با استفاده از بلیچینگ fgm در مواردی که تغییر رنگ بر اثر عدم رعایت بهداشت دهان و دندان بوده و یا به خاطر میل کردن خوراکیهای رنگی باشد، نتایج بسیار مطلوبی خواهد داشت.

بلیچینگ fgm چیست؟

همانطور که دانستیم، بلیچینگ روشی کارآمد و پر طرفدار برای سفید کردن دندان ها می باشد. کیت بلیچینگ fgm محصولی از کشور برزیل و یکی از معروف ترین برندها در این زمینه است که با درصد های متفاوتی به بازار عرضه می شود. نوع ژل موجود در کیت بلیچینگ fgm هیدروژن پروکسید است. در واقع، زمانی که صحبت از بلیچینگ دندان می‌شود، دو روش کلی مطرح است که عبارتند از:

_ بلیچینگ در مطب(Office Bleaching) : انجام بلیچینگ در این روش، تحت نظر دندانپزشک و طی چند مرحله انجام می‌شود. ابتدا، یک معاینه کامل برای تشخیص پوسیدگی دندان، ترمیم، سلامت لثه و… صورت می‌گیرد و اگر طبق نظر پزشک بلیچینگ برای شما مناسب باشد، یک روز قبل جرم گیری دندان اجرا می‌شود. این جرم گیری، به این دلیل است که رسوب های روی دندان برداشته شود و در مراحل بعد، ژل بلیچینگ fgm به خوبی درون دندان نفوذ کند. در ادامه، ژل مخصوصی که با نور سفت میشود، بر روی لثه ها کشیده شده تا از آنها در برابر اسید محافظت کند. سپس، پزشک رنگ دندان را با استفاده از برگه نمونه مشخص می کند تا تعیین شود که چه درصدی از ژل هیدروژن پروکسید و برای چه مدت مورد نیاز می باشد. برای اینکه ژل بلیچینگ fgm با سرعت بیشتری فعال شود، ممکن است از تابش نور با طول موج مخصوص استفاده گردد. به هر حال، این پروسه حدوداً بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول میکشد. در نهایت هم، پاکسازی کامل ژل و شستشوی آن انجام می شود و یک بار دیگر دندان با استفاده از برگه نمونه مشخص می شود تا متوجه نتیجه کار بشوید.

_ روش دیگر برای سفید کردن دندان ها استفاده از بلیچینگ fgm در منزل (Home Bleaching) می باشد که مراحل انجام آن مشابه با شیوه قبلی و مطابق با دستورالعمل های درج شده بر روی کیت می‌باشد. از تفاوت های اصلی میان این دو روش، می توان به درصد ژل بلیچینگ اشاره کرد. معمولاً، ژل مورد استفاده در مطب، دارای درصد بالاتری نسبت به ژل مصرف خانگی میباشد.(ژل مورد مصرف در مطب، اسیدی تر است) در این روش، ابتدا با مراجعه به پزشک یک قالب برای دندان های شما آماده می شود. سپس، در زمان استفاده بایستی که در هر حفره قالب، مقداری از ماده بلیچینگ قرار دهید و به آرامی در سر تا سر  حفره پخش کنید. قالب را درون دهان خود و بر روی دندان ها بگذارید. اگر مقدار مواد زیاد بود و بر روی لثه شما قرار گرفت، حتماً آن را پاک کنید تا سوزش و یا آلرژی ایجاد نشود. بهتر است که این روش، در شب و بعد از اینکه سطوح دندان با نخ دندان و مسواک تمیز شد، انجام شود.

بلیچینگ fgm چیست؟

عوارض بلیچینگ fgm

عموماً، عوارض خاصی برای بلیچینگ fgm گزارش نشده است. فقط در برخی موارد ممکن است، حساسیت دندانی دیده شود که آن هم به راحتی و با استفاده از خمیردندان های ضد حساسیت و بعد از یکی دو روز رفع می شود. با این حال، توصیه می کنیم که زنان باردار، افراد مسن و افراد کم سن، برای استفاده از این روش، با پزشک خود مشورت نمایند. توجه داشته باشید که بلیچینگ، یک درمان دائمی نیست و به مرور زمان و در اثر عوامل مختلف، دوباره رنگ دندان تغییر میکند. بنابراین، برای طول عمر اثر بلیچینگ و ماندگاری بیشتر سفیدی دندان، بایستی که تا حد امکان از علل تشدید کننده تغییر رنگ دندان، مثل خوراکی های رنگی، سیگار کشیدن و… پرهیز نمایید.

قیمت خرید بلیچینگ fgm

تا اینجا، با مفهوم بلیچینگ و همینطور دو روش اجرای آن آشنا شدیم. شاید بپرسید که استفاده از کدام روش مناسب تر است؟ در صورت امکان، استفاده همزمان از دو روش نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. با این حال و به نظر بسیاری از پزشکان، روش بلیچینگ در منزل به دلیل خاصیت اسیدی کمتر ژل، توصیه می شود. یقیناً، شما هم به سلامت خودتان اهمیت می دهید و دوست دارید کیت بلیچینگ fgm را تهیه نمایید. برای اطمینان خاطر از اصالت محصول، سعی کنید که به فروشگاه های معتبر مراجعه فرمایید. پیشنهاد ما، فروشگاه معتبر شاین دنتال به نشانی اینترنتی www.shinedental.co می باشد. برای دسترسی مستقیم به مواد سفید کننده دندان، می توانید بر روی واژه بلیچینگ کلیک نمایید. فروشگاه شاین دنتال، علاوه بر لوازم بلیچینگ، طیف وسیعی از وسایل و تجهیزات لازم را در زمینه بهداشت دهان و دندان ارائه می نماید که میتوانید از منوی اصلی (خط بالا سمت راست) به دسته بندی محصولات مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین، اگر مطالب گفته شده پاسخگوی نیاز شما نبود و سوالی داشتید، می توانید با کلیک بر روی عبارت “تماس با ما” از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان مجرب شاین دنتال بهره مند شوید. در پایان، امیدواریم که چهره خندان شما، جذاب تر از قبل بدرخشد.

قیمت بلیچینگ fgm در شاین دنتال