رپورتاژ آگهی


آشنایی با جراحی لیفت ران

ران‌ها یکی از مهمترین اجزای بدن در زیباتر دیده شدن فرم بدن هستند. تناسب اندازه و فرم ران، تاثیر مستقیمی بر روی سایز افراد دارد. لیپوماتیک ران یک روش فوق‌العاده در راستای از بین بردن چربی‌ها به صورت دائمی است. با توجه به این موضوع که ران‌ها خیلی سریع‌تر از بقیه نقاط بدن چاق می‌شوند، استفاده از روش لیپوماتیک کمک بسیار شایانی به افرادی می‌کند که قصد دارند اندامی متناسب داشته باشند.

مطمئنا هیچکس از وجود چربی اضافه در بدن خود و داشتن اندامی ناموزون راضی و خوشحال نیست. عده‌ای افراد که با معضل چاقی و چربی‌های ناخواسته در قسمت‌های بدن خود چون شکم و پهلوها، کمر، باسن، ران و غیره روبرو هستند سعی ‌می‌کنند تا با داشتن رژیم غذایی سالم و ایده‌آل و یا انجام ورزش‌های منظم به وزن و اندام دلخواه خود برسند. اما در بعضی مواقع این راهکارها چندان موثر نبوده و فرد را از رسیدن به اندام ایده‌آ‌ل و خلاص شدن از شر چربی‌های اضافه دلسرد ‌می‌کنند.

امروزه یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای خلاص شدن از چربی‌های اضافی بدن، استفاده از جراحی لیپوماتیک یا پیکرتراشی است. این عمل مناسب افرادی است که با وجود داشتن رژیم های سخت و ورزش نتوانسته‌اند به شکل دلخواه اندام خود برسند. و یا اینکه تنها در یکی از عضوهای بدن خود با مشکل چاقی روبرو شده‌اند. این چاقی و چربی اضافی خواه بر اثر مشکلات ژنتیکی و بیماری و خواه بر اثر اضافه وزن، ‌می‌تواند تا حد زیادی اندام فرد را نافرم و ناموزون جلوه دهد.

عمل لیفت ران به چه صورت انجام میشود؟

لیپوماتیک روشی غیرتهاجمی است که از آن برای حذف چربی‌های موضعی بدن استفاده ‌می‌شود. در این روش، ابتدا جراح محل مورد نظر را جهت تخلیه چربی اضافی استریل و بی‌حس کرده و سپس تنها با چند برش کوچک وارد بافت‌های چربی شده تا بتواند آن‌ها را بدون لیزر و حرارت شکسته و از بدن خارج کند. جراح به وسیله لوله‌های کانولا وارد لایه‌های پوست شده و سپس به وسیله حرکات چرخشی و بالا و پائین و با استفاده از امواج صوت، باعث از بین بردن چربی‌ها ‌می‌شود. چربی‌های شکسته شده از طریق مکش پمپ دستگاه و از طریق لوله‌ها، به صورت کاملا استریل به درون محفظه مخصوص کشیده ‌می‌شوند.

از آنجائیکه در این روش به بافت سلولی چربی‌ها آسیبی وارد نمی‌شود بنابراین ‌می‌توان در صورت لزوم از این چربی برای پروتز و پر کردن دیگر نواحی بدن چون سینه، باسن، گونه و دیگر اندام‌ها استفاده کرد.

مراحل جراحی لیفت ران

ران‌ها از جمله اندامی هستند که ‌می‌توانند به راحتی مستعد ذخیره کردن چربی اضافی در خود شوند. زیبایی ران‌ها به خصوص در خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجائیکه ران پا عضوی نسبتا کم‌تحرک بوده، باعث ‌می‌شود تا آب کردن چربی‌های انباشت شده در این ناحیه به سختی انجام شود. حتی با وجود ورزش و رژیم‌های سنگین، این امکان وجود دارد تا فرد به فرم دلخواه ران خود نرسیده و بخواهد روش دیگری را برای از بین بردن چربی‌های این ناحیه از بدن امتحان کند.

لیپوماتیک ران که یکی از خدمات مجموعه مهزیار است؛ از جمله روش‌های نوین پزشکی محسوب می‌شود که ‌می‌تواند در کمترین زمان شما را به مقصد خود نزدیک کند. این روش همچنین مناسب افرادی است که دارای ران‌های چاق هستند. وجود چاقی در این ناحیه باعث ‌می‌شود تا پاها بهم چسبیده شده و فرد را دچار مشکل سائیدگی ران و به طبع آن سوختگی پاها کند. ضمن اینکه چاق بودن این ناحیه از بدن فرد را دچار مشکلاتی در حرکات و راه رفتن نیز ‌می‌کند. از این رو بهتر است افرادی با این عوارض و مشکلات از عمل لیپوماتیک ران استفاده کنند.

پیکرتراشی ران با حذف سلولیت و چربی‌های اضافی باعث ‌می‌شود تا فرم پاها زیباتر و سفت‌تر شوند. در این نوع عمل نیازی به بستری شدن فرد نیست و ‌می‌توان با رژیم غذایی سالم و ورزش تا حد زیادی، انتظار اثرات طولانی مدت زیبایی را داشت. لیپوماتیک به صورت یک جلسه انجام ‌می‌شود پزشک جراح با ایجاد برش‌هایی یک سانتی در چندین نقطه و فرستادن لوله‌های کانولا به محل تجمع چربی‌ها عمل استخراج چربی‌ها را انجام ‌می‌دهد.

چهار نقطه مورد نظر جهت عمل لیپوماتیک ران به شرح زیر است.

  • قسمت خارجی ران پا
  • قسمت داخلی ران پا
  • قسمت قدامی ران پا
  • قسمت خلفی ران پا

کاندیدهای لیفت ران چه کسانی هستند؟

به طور کلی و در وهله اول انجام این عمل برای افراد بسیار چاق و با با اضافه وزن بالا مناسب نیست. دلیل آن هم این است که عمل لیپوماتیک برای خارج کردن حجم وسیعی از چربی اضافی بدنی، نه تنها برای ران بلکه برای هیچ نقطه‌ای از بدن توصیه نمی‌شود. پس لازم است تا در ابتدا افراد کاندید عمل لیپوماتیک ران با استفاده از رژیم مناسب به وزن متعادلی رسیده و سپس برای حذف این چربی‌های انباشت شده اقدام کنند.

از آنجائیکه برای تخلیه چربی‌ها از چندین برش کوچک استفاده ‌می‌شود بنابراین انجام این نوع عمل مناسب افراد با سابقه آمبولی نیست. همچنین عمل لیپوماتیک ران برای افرادی با زمینه بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت، کمخونی شدید و فشار خون نیز توصیه نمی‌شود.

اما از سویی دیگر، لیپوماتیک بسیار مناسب افرادی است که تمایل دارند فرم ران‌های خود را با از بین بردن چربی اضافی و سلولیت زیباتر کنند و البته نگاهی واقع بینانه به این مساله دارند.

توصیه ‌می‌شود برای داشتن پیش‌زمینه ذهنی از عمل خود، حتما از پزشک خود بخواهید تا عکس‌های قبل و عمل را به شما نشان داده تا پس از عمل بتوانید در حد پیش‌زمینه ذهنی که با آن روبرو شده‌اید به نتیجه عمل نگاه کنید.

یکی دیگر از راه‌ها برای داشتن یک عمل ایده‌آل و حصول نتیجه دلخواه خود، دریافت مشاوره از متخصصین این حوزه است. در خدمات مجموعه مهزیار این امکان برای شما فراهم شده تا با تماس با شماره‌های ارتباطی قرار گرفته در پایین صفحه بتوانید درباره عمل لیپوماتیک ران، مشاوره‌های لازم را گرفته تا در نهایت به تصمیم قطعی در این زمینه برسید.

عمل لیفت ران به چه صورت انجام میشود؟

قیمت جراحی لیفت ران

برای تخمین هزینه لیپوماتیک لازم است تا چند نکته مهم را در نظر بگیرید به این دلیل که این نکات تاثیر مهمی در تعئین نرخ نهایی عمل ‌دارند. همانطور که ‌می‌دانید عمل‌های زیبایی در کشور ما تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی‌گیرند. از آنجایی که لیپوماتیک ران به عنوان یک عمل زیبایی در نظر گرفته ‌می‌شود بنابراین فرد کاندید، مجبور است تا همه هزینه‌های صفر تا صد عمل را خودش متقبل شود.

تعداد جلسات درمانی، محل قرارگیری کلینیک، نوع تجهیزات پزشکی، تبحر و تخصص پزشک، هزینه پزشک، هزینه اقلام مصرفی، هزینه بیمارستان و بیهوشی، میزان چربی ران و به طبع آن سختی کار و مدت زمان عمل جراحی و غیره همه از جمله عواملی هستند که بر هزینه لیپوماتیک ران تاثیر ‌می‌گذارند. ضمن اینکه بایستی هزینه‌های مربوط به مراقبت‌های بعد از عمل، تهیه دارو و خرید گن مخصوص بعد از عمل را هم به این هزینه‌ها اضافه کنید.

مجموعه زیبایی مهزیار یکی از معتبرترین و پیشرفته ترین مراکز زیبایی تهران است. برای آشنایی بیشتر با جراحی لیفت ران، دوره نقاهت، قیمت جراحی و دیگر موارد میتوانید در جلسات مشاوره پیش از جراحی این مرکز شرکت کنید.