رپورتاژ آگهی


هزینه عمل بینی یکی از مهم ترین عوامل در انجام جراحی بینی می باشد. هزینه جراحی بینی در سال 1401 نسبت به سال های گذشته بسیار متفاوت است. بالا بودن هزینه جراحی بینی به معنای حرفه ای بودن وی نمی باشد. شما باید با توجه به هزینه عمل و دیگر موارد را در نظر بگیرید. این دسته از موارد عبارتند از: تخصص جراح، تعداد عمل های موفق و سابقه جراح. شما برای جراحی بینی خود می توانید به بهترین جراح بینی گوشتی مراجعه کنید و همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت تاپتنا لیست بهترین جراحان بینی را مشاهده کنید.

آیا امکان بازگشت جراحی بینی گوشتی وجود دارد؟

میزان تورم بعد از جراحی بینی گوشتی بسیار زیاد است و بهبود ورم به زمان زیادی نیاز دارد. به دلیل ضعیف بودن غضروف بینی در برابر بافت سنگین بینی منجر می شود تغییراتی همچون پایین آمدن تدریجی نوک بینی با گذشت زمان رخ دهد و فرم بینی از بین برود. هدف از جراحی این است که بینی فرم و شکل مطلوبی به خود بگیرد. در تکنیک های قدیمی عمل زیبایی بینی گوشتی؛ برای بر طرف کردن مشکلات بینی، بافت و غضروف بینی تراشیده می شد. امروزه با پیشرفت علم پزشکی، برای جراحی بینی گوشتی از تکنیک تقویت غضروف بینی یا غضروف گذاری استفاده می شود. با انجام این روش احتمال بازگشت بینی به حداقل می رسد.

هزینه جراحی بینی گوشتی در سال 1401

هزینه های قبل جراحی بینی

بخشی از هزینه جراحی بینی مرتبط به قبل از جراحی می باشد و به چند نکته مهم و اساسی بستگی دارد. بیمار قبل از جراحی باید هزینه هایی را به عنوان هزینه های قبل از جراحی پرداخت کند که به شرح ذیل است:

 مشاوره قبل از جراحی

برخی از جراحان بینی ویزیت اولیه را دریافت نمی کنند اما سایر پزشکان هزینه مشاوره را کامل دریافت می کنند.

آزمایشات

قبل از جراحی باید آزمایشاتی را انجام دهید و پاسخ آن را به پزشک خود ارائه دهید این دسته از آزمایش ها عبارتند از: میزان غلظت خون، انعقاد خون، قند خون، کم خونی و کمبود آهن. قبل از جراحی باید این آزمایش ها را به پزشک ارائه دهید به دلیل این که پزشک بدون جواب آزمایش، جراحی را انجام نمی دهد.

عکس برداری از بینی

برای گرفتن عکس برخی از پزشکان در مطب خود این کار را انجام می دهند که هزینه پایین تری دارد. عکس آتلیه ای هیچ گونه ادیتی بر روی عکس انجام نمی شود تا پزشک بتواند با استفاده از عکس؛ مشکلات بینی فرد را به طور واضح مشاهده کند. اگر پزشک برای شما سیتی اسکن تجویز کند؛ هزینه سیتی اسکن نیز به هزینه های قبل از جراحی بینی اضافه خواهد شد.

هزینه کلینیک یا بیمارستان

هزینه عمل در کلینیک کم تر از هزینه عمل بینی در بیمارستان است به دلیل این که بیمار بعد از 5 ساعت ترخیص می شود. بیمارستان برای افرادی که دارای بیماری خاص هستند، بسیار مناسب است. در بیمارستان بیمار به مدت یک روز بستری می شود.

هزینه جراحی بینی گوشتی

همان طور که می دانید ویژگی بینی گوشتی، پوست ضخیم آن می باشد در نتیجه جراحی بینی گوشتی کمی حساس تر و پیچیده تر می باشد. برای پیاده سازی تغییرات روی بینی های گوشتی کمی دشوارتر است به دلیل این که خطوط ریز و زاویه ها در زیر یک پوشش بسیار ضخیم به راحتی مشخص نمی شود. بیش تر بینی های گوشتی به دلیل غضروف ضعیف باید در جراحی تقویت شوند که این مسئله بر افزایش قیمت عمل بینی گوشتی تاثیرگذار است. به دلیل سختی این نوع بینی قیمت عمل بینی گوشتی نسبت به بینی های استخوانی بیش تر خواهد بود. برای اطلاع هزینه دقیق بینی گوشتی باید به بهترین جراح بینی گوشتی مراجعه کنید.

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

هزینه جراحی بینی گوشتی

قیمت انواع روش های عمل زیبایی بینی

روش های جراحی بینی به دو روش باز و بسته انجام می شوند. این روش تاثیر مستقیمی بر روی هزینه عمل بینی دارد که در ادامه به بررسی این دو روش می پردازیم:

روش باز

در این روش برشی زیر بینی ایجاد می شود تا پوست بینی به صورت کامل بلند شود تا تمامی قسمت های بینی برای جراحی قابل مشاهده باشد. در این جراحی بینی متورم خواهد بود و بعد از مدتی این تورم از بین خواهد رفت. عمل بینی گوشتی برای رفع مشکلات مادرزادی از این روش اقدام می کنند. برای کسب اطلاعات بیش تر به لینک بهترین جراح بینی گوشتی در تهران مراجعه کنید تا لیست بهترین جراحان بینی را مشاهده کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

روش بسته

در این روش برش هایی در داخل بینی و بین غضروف ها انجام می شوند. دید جراح در این روش محدودتر خواهد بود. این روش برای اصلاح جزئی بینی مورد استفاده قرار می گیرد. تورم بینی در روش بسته بسیار کم تر خواهد بود و دوره نقاهت نیز کم تر می باشد. هزینه عمل بینی به روش باز و بسته بسیار متفاوت خواهد بود.

قیمت انواع روش های عمل زیبایی بینی

کلام آخر

قبل از جراحی بینی سعی کنید بهترین جراح بینی گوشتی درایران را انتخاب کنید. سعی کنید از افرادی که جراحی بینی انجام داده اند، سوالاتی که برایتان پیش آمده را از آن ها پرس و جو کنید و با آگاهی تمام اقدام به جراحی بینی کنید. برای کسب اطلاعات دقیق درباره هزینه بینی گوشتی به بهترین جراح بینی گوشتی در ایران مراجعه کنید. از شما عزیزان سپاسگزاریم که ما را همراهی کردید.