رپورتاژ آگهی


مرکز روانپزشکی و کلینیک تخصصی مغز و اعصاب دکتر کربلایی، از کادری حرفه‌ای و باسابقه تشکیل شده‌است. پزشکان این مرکز، علاوه بر درمان‌های دارویی از متدهای غیردارویی ویژه همچون rTMS و tDCS نیز استفاده می‌کنند. همچنین، همکاری پزشکان مغز و اعصاب در کنار متخصصین مغز و اعصاب سبب ارائه خدماتی جامع و درمان کامل، گردیده‌ است. روانپزشکی، روان درمانی و مشاوره روانشناسان خبره نیز، از دیگر خدمات ویژه این مجموعه حرفه‌ای به شمار می‌رود.

مجهز بودن به دستگاه‌های تشخیص نوار مغز، تست‌های تشخیصی، روان‌سنجی و دستگاه‌های نقشه‌برداری مغز، از دیگر امکانات این کلینیک است. در واقع، کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی، از به‌روزترین دانش‌ها و فناوری‌های بین‌المللی بهره می‌گیرد و در این راستا، درمان‌های بدون عارضه نظیر نوروفیدبک، تحریک مغناطیسی و الکتریکی فراجمجمه‌­ای با پروتکل‌های ویژه در این مرکز انجام می‌شود. همچنین توانمندی و تخصص ویژه پزشکان این مرکز، به ارائه بهترین خدمات در زمینه مغز و اعصاب و همچنین اعصاب و روان، کمک دوچندانی نموده‌است. در نتیجه، این مجموعه جزو بهترین کلینیک مغز و اعصاب در شمال تهران محسوب می‌گردد.

کلینیک روانپزشکی دکتر کربلایی با استفاده از پزشکان متخصص و تحت مدیریت ایشان، آماده ارائه بهترین خدمات است. بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای و تجهیزات مدرن و پیشرفته این کلینیک را در لیست بهترین کلینیک‌های روانپزشکی در تهران قرار داده است. همچنین، در راستای درمان‌های غیردارویی نیز، درمان‌های تکنولوژیک به‌صورت ویژه در این مرکز صورت می‌گیرد.

دکتر مغز و اعصاب چه بیماری هایی را درمان می‌کند؟

لیست تخصص‌های کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی

همان‌گونه که اشاره شد، طیف گسترده‌ای از تخصص‌ها در حوزه مغز و اعصاب در کلینیک دکتر کربلایی گردهم آمده‌اند. این امر، ارائه درمان و خدمات را به صورت جامع و کامل میسر نموده‌است. در همین راستا به بیان فهرستی از تخصص‌های ارائه شده در این مرکز می‌پردازیم:

دکتر مغز و اعصاب

پزشک مغز و اعصاب، متخصص بیماری‌ها، اختلالات و مشکلات سیستم عصبی است.در واقع نورولوژیست یا دکتر مغز و اعصاب، با تخصص خود نسبت به تشخیص و درمان بیماری‌های مغز و اعصاب اقدام می‌کند. کلینیک چند تخصصی مغز و اعصاب دکتر کربلایی نیز متشکل از پزشکان مجرب مغز و اعصاب بوده و آماده ارائه خدمات در این حوزه تخصصی است.

دکتر سردرد

سردرد و میگرن از جمله مشکلاتی است که ممکن است، ناشی از اختلال در سیستم عصبی باشد. سردردهایی که معمولاً با علائم دیگری همچون سرگیجه وتهوع همراه بوده و با عوامل محیطی تشدید می‌شوند، میگرن نام دارد. دکتر سردرد یا متخصص میگرن، متخصص مغز و اعصاب است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند.

دریافت خدمات از بهترین کلینیک سردرد تهران

 

دکتر صرع

بیماری صرع، نوعی بیماری مرتبط با سیستم عصبی است. گیجی موقت، حرکات غیرقابل کنترل دست و پا و تشنج، از جمله علائم این بیماری عصبی محسوب می‌شود. دکتر صرع با داشتن تخصص در حوزه مغز و اعصاب، به صورت تخصصی بر روی بیماری صرع فعالیت می‌کند. این تخصص از جمله حوزه‌هایی است که در کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی، به آن پرداخته می‌شود.

دکتر تشنج

تشنج، به دلیل اختلال در فعالیت‌های مغز رخ می‌دهد. این اختلال، اغلب با حرکات غیرارادی و تکان‌های شدید در فرد بروز می‌یابد. دکتر تشنج، از متخصصان حوزه مغز و اعصاب بوده و به صورت ویژه بر روی این نوع بیماری فعالیت می‌کند. بررسی سوابق خانوادگی، سی‌تی‌اسکن، نوار مغز و ام‌آرآی از جمله اقدامات، در درمان صرع است. اگر به دنبال درمان این بیماری و مراجعه به بهترین کلینیک مغز و اعصاب در تهران هستید، کلینیک دکتر کربلایی بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

دکتر آلزایمر

آلزایمر، ازجمله بیماری‌های حوزه مغز و اعصاب است که فراموشی و از یادبردن خاطرات و اتفاقات از عوارض آن است. اختلال در انجام کارهای روزمره، گم‌ کردن زمان‌ و مکان و تغییر حالات روحی از جمله علائم این بیماری است. دکتر آلزایمر متخصص مغز و اعصابی است که به صورت تخصصی بر روی این بیماری فعالیت دارد.

 

دکتر مغز و اعصاب چه بیماری هایی را درمان می‌کند؟

اختلال در اعصاب مرکزی، یکسری علائم و نشانه‌های خاص دارد. در صورتی که دچار این علائم شدید، بایستی به دنبال یک دکتر مغز و اعصاب خوب باشید، به طور مثال اگر دچار لرزش دست هستید نباید به سادگی از کنار آن بگذرید، بلکه باید با مراجعه به یک پزشک بدانیم که علت لرزش دست چیست و چگونه می شود آن را درمان کرد. یک دکتر مغز و اعصاب در درمان بیماری‌های زیر به شما کمک می‌کند:

 

  • درمان انواع سردردهای تنشی، میگرنی، نورالژی و..
  • سرگیجه، اختلال در راه رفتن و عدم تعادل
  • تشنج یا صرع
  • اختلالات مربوط به حافظه مثل دمانس عروقی یا آلزایمر، سکته مغزی، تنگی عروق مغزی و ..
  • بیماری‌های حرکتی مثل پارکینسون یا لرزش دست
  • بیماری‌های عصبی مثل ام اس
  • اختلالات اعصاب محیطی مثل نوروپاتی، بی حسی یا گزگز دست و پا
  • بیماری ستون فقرات مثل درد گردن و کمردرد
  • اختلالات خواب و عدم داشتن خواب عمیق

اختلالات روانپزشکی قابل درمان در کلینیک روانپزشکی

اختلالات روانپزشکی قابل درمان در کلینیک روانپزشکی دکتر کربلایی

همان‌گونه که بیان شد، کلینیک روانپزشکی دکتر کربلایی بسیاری از اختلالات مربوط به این حوزه را مورد مطالعه و درمان قرار می‌دهد. از جمله این اختلالات که در این مرکز مورد درمان قرار می‌گیرد، عبارتند از :

  • اختلال اضطراب و استرس شدید
  • افسردگی
  • چاقی یا لاغری عصبی
  • بیش‌فعالی کودکان و بزرگسالان
  • اختلال دو قطبی
  • اختلالات شخصیت
  • اختلال وسواس
  • واژینیسموس
  • اختلال نعوذ
  • اختلالات خواب
  • مشکل ارگاسم
  • اختلال پانیک
  • انواع فوبیا
  • انزال زودرس
  • اسکیزوفرنی

 

بهترین کلینیک روانپزشکی در تهران

بدون شک به کارگیری پزشکان و متخصصان مجرب در زمینه های مختلف نخستین فاکتور برای یک کلینیک خوب به شمار می‌آید. در کنار کادر حرفه‌ای با حضور بهترین دکتر روانپزشک در تهران، مدیریت و نظارت شایسته بر عملکرد پزشکان نیز بسیار حائز اهمیت است. بهره‌گیری از تجهیزات و متدهای نوین و روز دنیا نیز، مکمل این فاکتورها خواهد بود.

روانپزشکان کلینیک روانپزشکی دکتر کربلایی، بسیاری از استانداردها و آزمون‌های لازم در این زمینه را پشت سر گذاشته‌ است. ضمن آنکه با بهره‌گیری از تجربه و تخصص ویژه و شرکت در دور‌ه‌های آموزشی، توان خود را ارتقا داده‌اند. همچنین استفاده از تجهیزات و روش‌های نوین و منحصربه¬‌فرد نظیر درمان‌های تکنولوژیک، مکمل این مجموعه است. در نتیجه، همه این عوامل سبب شده تا کلینیک روانپزشکی، اعصاب و روان و مغز و اعصاب   دکتر کربلایی جزء بهترین کلینیک‌های روانپزشکی در تهران محسوب شود.

 

دریافت خدمات در حوزه روانپزشکی و مغز و اعصاب از کلینیک دکتر کربلایی

کلینیک مغز و اعصاب و روانپزشکی دکتر کربلایی برای ارائه خدمات با بهترین کیفیت و مطابق با بالاترین استانداردها پایه‌گذاری شده‌ است. به‌منظور بهره‌گیری و استفاده از خدمات این مجموعه نیز می‌توانید از طریق تماس با این مرکز نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایید.

همچنین امکان مراجعه حضوری به کلینیک دکتر کربلایی، برای مراجعین گرامی میسر است. مشاوران و کارشناسان این مجموعه آماده ارائه خدمات در کمال تخصص و تجربه هستند. آخرین اطلاعات، مقالات و مطالب نیز از طریق سایت و شبکه اجتماعی در اختیار شما قرار می‌گیرد.