رپورتاژ آگهی


شرکت تریتا یکی از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت و تولید تجهیزات پزشکی است و این مجموعه همواره به دنبال آن بوده تا با استفاده از دانش روزدنیا محصولات جدیدی را در حوزه ترمیم زخم تولید و به بازار عرضه کند.

در همین راستا قصد داریم تا به سراغ یکی از محصولات شرکت تریتا رفته و شما را با طبادرم آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با این محصول به شما ارائه دهیم.

تریتا

به منظور بررسی و معرفی گروه تریتا باید گفت که شرکت دانش بنیان طبا زیست پلیمر که با نام تریتا شناخته می‌شود، مجموعه‌ای است که در زمینه تولید و ارائه محصولات پیشرفته ترمیم زخم فعالیت داشته و همواره به دنبال نوآوری و خلق محصولات پیشرفته در زمینه ترمیم زخم بوده است.

این مجموعه که فعالیت رسمی خود را از آبان ماه سال ۱۳۹۴ آغاز کرده، امروز توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار به دست آورده و محصولات پیشرفته را به منظور ترمیم زخم طراحی، تولید و به بازار عرضه کند.

تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت با تکیه بر دانش محققین و سال ها پژوهش و تحقیق بوده است.

با توجه به اهمیت شعار شرکت که”برای هر زخمی درمانی داریم.” این مجموعه تلاش کرده تا متناسب با ماهیت زخم، درمانی مناسب را برای بیماران به ارمغان بیاورد. همین مهم سبب گردیده تا افراد با خیال راحت زخم های خود را به متخصصین شرکت بسپارند.

پانسمانی پیشرفته با ساختار شبیه پوست انسان

طبادرم

طبادرم (پانسمان ماتریکس کلاژن) یکی از محصولات پیشرفته تولید شده توسط گروه تریتا است. این پانسمان پیشرفته با ساختاری شبیه پوست انسان و استفاده از زیست پلیمر‌ها محیط زخم را مرطوب نگه داشته و روند درمان زخم را تسریع می بخشد.

تولید طبادرم نوآوری منحصر به فردی را داراست و شرکت تریتا با تکیه برجدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه ترمیم و درمان انواع زخم‌ها تلاش کرده تا طبادرم را به عنوان یک پانسمان پیشرفته به بازار عرضه کند.

استفاده از این محصول به بیماران کمک میکند تا درمانی موثر، سریع و مقرون به صرفه داشته باشند و باعث می‌شود تا فرآیند ترمیم بافت‌های آسیب دیده با سرعت فوق العاده ای انجام شده و زخم‌های شما به شکل شگفت انگیزی بهبود پیدا کنند. این محصول علاوه بر استفاده در زخم‌های سطحی و نیمه عمیق می‌تواند در انواع زخم‌های زیر نیزاستفاده گردد:

  • زخم پای دیابتی
  • زخم‌های فشاری مثل زخم بستر
  • زخم‌های ناشی از تروما
  • سوختگی‌های درجه 1 و 2
  • زخم‌های ناشی از نارسایی عروق
  • خراشیدگی و بریدگی ها

نحوه استفاده از طبادرم

اگر قصد دارید از طبادرم به شکل بهینه و کارآمد استفاده کنید، پیشنهاد متخصصین شرکت این است که در ابتدا زخم خود را با اسپری طباسپت یا سرم‌های شستشو تمیز کرده و سپس طبادرم را به اندازه زخم برش دهید و سپس آن را به مدت یک تا سه دقیقه در طباسپت یا سرم شستشو غوطه ور سازید و سپس آن را بر روی زخم قراردهید.

طبادرم باید به صورت کامل بستر زخم را پوشش دهد. این محصول شرکت تریتا نیاز به یک پانسمان ثانویه ( فوم ساده یا گاز استریل) دارد.

تعویض پانسمان طبادرم به میزان ترشحات و اگزودای زخم بستگی دارد و می تواند بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت بر روی زخم بماند .

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با گروه تریتا آشنا کرده و در رابطه با یکی از محصولات برتر این مجموعه یعنی طبادرم صحبت کنیم. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن از این پانسمان پیشرفته برای ترمیم زخم استفاده کرده و نیاز خود را برطرف کنید.