رپورتاژ آگهی


طی دهه های اخیر مردم علاقه بیشتری به خرید مبل پیدا کرده اند. به طوری که بسیاری از افرادی که حتی وضعیت مالی خوبی هم ندارند و از درآمد بسیار اندکی برخوردار هستند و حتی افرادی که مستاجر هستند تمایل دارند از انواع مبلمان برای منزل خود استفاده کنند و این باز به نوع سلیقه آنها از مبل کلاسیک ، مبلمان راحتی ، مبل سلطنتی یک نوع را انتخاب می کنند.

انواع مبلمان که در بالا نام بردیم درملایر تولید میشود و به بازارهای مبل کشور عرضه می گردد . گروه صنعتی مبلمان محمدی سعی کرده است با راه اندازی وب سایتی به ادرس moblemohammadi.com شما هم وطنان عزیز بتوانید به صورت آنلاین محصولات مبل ملایر را بازدید و با قیمت مناسب با خذف واسطه ها خرید نماید.

توضیح مختصری در مورد بازار مبل ملایر

ملایرشهری در استان همدان می باشداین شهر بعد از همدان شهر بزرگ استان می باشد ملایر با بیش از هزار کارخانه بزرگ و با ده هزار نیروی مستقیم و بیش از 25 هزار غیر مستقیم مشغول به تولید انواع مبلمان می باشد.

این شهر به دلیل پتانسیل بالایی که در زمینه انواع مبلمان دارد در سال 96 به عنوان شهر ملی مبل و منبت و در سال 98 به عنوان شهر جهانی مبل و منبت ثبت شد.

معرفی مبلمان ها

مبل کلاسیک انواع مختلفی دارد که در ادامه این مقاله انواع مبلمان کلاسیک ،مبل راحتی ، و مبل سلطنتی و نحوه خرید آنلاین آنها را به شما معرفی میکنیم .

مبل کلاسیک ظریف و چوب مصرفی آن

مبل

همانطور که در عکس مشاهده می کنید این مبلمان کلاسیک دارای منبت بسیار ظریفی می باشد این نوع مبلمان را مبل کلاسیک ظریف می دانند.

این نوع مبلمانن معمولا برای خانه های با فضایی کوچک بسیار مناسب است و از زیبایی خاصی نیز برخوردار می باشد به یاد داشته باشید که اگر فضایی پذیرایی بزرگی دارید میتواند برای زیبایی پذیرایی منزل خود از این کلاسیک نیز استفاده نماید.

مبل کلاسیک به دلیل منبت ظریفی که دارد باید از چوب های درجه یک ساخته شود. چوبهای مانند چوب گردو ،چوب های راش ایرانی و وارداتی در این مبلمان کاربرد دارد.

منبت این نوع مبلمان باید با منبت دست انجام شود که ظرافت و زیبایی مبلمان حفظ شود دستگاه های پیشرفته cnc این امکان را نمی دهد که منبت با ظرافت خاص خود در آید.

رنگ و رویه کوبی نیز نقش بسیار مهمی در ساخت این نوع مبلمان دارد باید از رنگ های وارداتی درجه یک استفاده شود تا باز منبت کار حفظ شود. این نوع مبلمان در بازار مبل ملایر تولید و به بازار های سراسر کشور عرضه می گردد.

مبل کلاسیک با ابعاد بزرگتر

مبل

هیچ فرقی نمی کند که شما مبلمان کلاسیک ظریف یا مبل کلاسیک با حجم و منبت درشت خرید کنید در هر دو صورت باید از چوب های درجه یک کار شود .

مبل های با منبت درشت و حجم  بیشتر مناسب پذیرایی های بزرگی است که قصد دارند فقط یک دست مبلمان برای پذیرایی خود استفاده کنند برای مثال عکس فوق که مشاهده می کنید کاناپه آن چهار نفره است و ابعاد طول آن دو متر و هشتاد می باشد این مناسب پذیرایی های بزرگ است .

در رنگ و رویه کوبی این مبلمان نیز باید دقت کافی صورت گیرد مبلمان کلاسیک را فقط رنگ ورویه کوبی زیبا می کند باید دقت کنید که رنگ از کیفت بالایی برخوردار باشد.

شما انواع مبلمان کلاسیک را میتوانید با مراجعه به moblemohammadi.com بازدید وبه صورت آنلاین خرید نماید.

مبلمان راحتی و انواع مختلف آن

مبل ال

مبل

مبل ال یکی از مبلمانی است که در دسته مبلمان راحتی می باشد این مبل را برای خانه های که فضایی برای چیدمان مبلمان ندارند بسیار مناسب است.

این مبل همانطور که از اسمش پیداست برای کنج منزل استفاده میشود و فضای خیلی کمی را اشغال می کند جنس پارچه مبل ال معمولا از نوع مازراتی است و فم نشیمن این نوع مبل از فوم سرد می باشد.

این نوع مبل نیز در گوره صنعتی مبل محمدی تولید میشود و شما با توجه به ابعاد منزل خود میتوانید این نوع مبل را با هر نوع نوع رنگی سفارش دهید.

چوب های مصرفی مبلمان راحتی در سراسر کشور چوب سفید و چوب روسی می باشد و این نوع چوب برای مبلمان راحتی بسیار مناسب است.

مبلمان راحتی اسپرت

مبل

اکثر ما ایرانی ها در منزل خود حداقل یک دست مبلمان داریم و اگر فضای کافی برای دو دست نداشته باشیم سعی میکنیم برای راحتی بیشتر از مبلمان راحتی اسپرت استفاده کنیم این نوع مبل برای انواع منزل کاربرد دارد.

مبلمان اسپرت انواع مختلفی دارد و با توجه به منزل خود میتوانید نوع آن را از وب سایت مبل محمدی انتخاب و خرید نماید .

رنگ و پارچه برای هر نوع مبلی که انتخاب کنید قابل تغیر است چوب های مصرفی در این نوع مبلمان نیز مانند مبل ال از چوب های سفید و روس می باشد.

فوم به کار رفته در این مبلمان از فوم سرد می باشد و شاید کمی از تولید کنندگان از اسفنج سی کیلویی برای نشیمن مبلمان استفاده می کنند که پیشنهاد ما همان فوم سرد است.

مبل سلطنتی و چوب های مصرفی آن

مبل

مبلمان سلطنتی نیز انواع مختلفی دارد بیشتر مبلمان سلطنتی با دستگاه cnc  زده میشود ولی این در بازار مبل ملایر برعکس می باشد و بیشتر تولیدات مبل ملایر با دست می باشد عکسی که در بالا مشاهده می کنید یکی از مبلمانی است که با هنر منبت کاران ملایر تماما با منبت دست می باشد .

یکی نوع از مبلمان سلطنتی مبلمان دسته چوبی است این نوع مبلمان با دسته های چوبی می باشد و به جای اینکه روی دسته های مبل پارچه کار شود چوب و منبت می باشد نوع دیگر آن برعکس این می باشد و به جای پارچه روی آن منبت می باشد .

معمولا برای راحتی بیشتر سعی کنید از مبلمان دسته های پارچه ای خرید کنید چوب مبلمان سلطنتی از چوب راش و گردو می باشد برای مبلمانی که با منبت دست زده شده است باید از چوب گردواستفاده شود.

مبلمان سلطنتی مانند مبل کلاسیک از نوع ظریف و بزرگ در بازار موجود می باشد و شما سعی کنید از نوعی که با منزل شما ست میشود خرید کنید که بعد از خرید مبلمان مشکلی برای فضای چیدمان نداشته باشید.

نحوه خرید مبل به صورت آنلاین از بازار مبل ملایر

با توجه به مشکلات امروزه زندگی و نبود وقت کافی و همچنین حذف اضافه های هزینه های سفر و خطرات ناشی از آن گروه صنعتی مبلمان محمدی کلیه محصولات بازار مبل را که تولید میکند را در قالب یک مجموعه کامل در وب سایت خود قرار داده است که شما عزیزان از سراسر کشور عزیزمان بتوانید به صورت کاملا آنلاین خرید آنلاین مبلمان و مصنوعات چوبی را انجام دهید.

این مجموعه بزرگ شامل انواع مبل سلطنتی ، مبلمان راحتی ، مبل کلاسیک و انواع سرویس خوابها می باشد و به راحتی و با مراجعه به وب سایت moblemohammadi.com میتوانید به صورت آنلاین خرید نماید.