رپورتاژ آگهی


تا مدت‌ها پیش، مشکلاتی که برای دندان‌ها به وجود می‌آمدند می‌توانستند زیبایی کلی چهره افراد را دچار خدشه کنند. البته همچنان این واقعیت پا برجاست با این تفاوت که مشکلاتی که برای دندان‌های شما به وجود می‌آیند، امروزه با استفاده از روش‌های درمانی جدید و دستگاه‌های پیشرفته به راحتی قابل حل هستند. از جمله این مشکلات می‌توان به از دست رفتن یک دندان به دلایلی نظیر پوسیدگی، شکستگی، خراب شدگی و… اشاره کرد. چنین اتفاقی می‌تواند تأثیر بسیاری بر روی چهره شما بگذارد. هیچ چیز به اندازه یک دندان از دست رفته نمی‌تواند زیبایی دندان‌ها و در کل، چهره شما را تحت شعاع قرار بدهد. بسیاری از افراد در نتیجه چنین اتفاقی، اعتماد به نفس خود را نیز از دست می‌دهند تا جایی که ترجیح می‌دهند به جای شرکت در اجتماع‌های مختلف، تنها بمانند و با هیچکس معاشرت نداشته باشند. اما خوب است بدانید که برای چنین مشکلاتی راه حلی دائمی و فوق‌العاده به نام ایمپلنت دندان وجود دارد. این روش ترمیمی-زیبایی می‌تواند جای خالی دندان از دست رفته شما را به طبیعی‌ترین شکل ممکن پر کرده و در نتیجه زیبایی و اعتماد به نفس از دست رفته شما را بازگرداند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ایمپلنت دندان، مزایای آن و بهترین مرکز ایمپلنت دندان در اصفهان بیشتر آشنا شوید.

ایمپلنت دندان در اصفهان

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یک روش ترمیمی-زیبایی است که به وسیله آن در طی یک جراحی راحت و کوتاه مدت، ریشه دندان فرد با پایه‌ای پیچ مانند و از جنس فلز (معمولاً از جنس تیتانیوم) جایگزین می‌شود. بر روی این ریشه جایگزین شده، دندانی مصنوعی قرار می‌گیرد که بیشترین شباهت را از لحاظ ظاهر و عملکرد با سایر دندان‌های طبیعی شما دارد. بدین ترتیب جای خالی دندان شما که باعث از دست رفتن احساس زیبایی در شما شده بود به بهترین روش ممکن پر می‌شود و شما می‌توانید با احساس دوباره زیبایی، شادی و خوشحالی را به زندگی خود باز گردانید؛ البته به شرط این‌که برای انجام آن به بهترین کلینیک ایمپلنت و لمینت دندان در اصفهان و یا شهر محل سکونت خود مراجعه کنید. این روش نسبت به هر روش دیگری که ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد مزایایی دارد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم‌.

  • طبیعی بودن ظاهر

بسیاری از افرادی که پس از، از دست دادن یک دندان طبیعی از مراجعه به دندان پزشک جهت حل این مشکل اجتناب می‌کنند، تصور می‌کنند که دندان جایگزینی قرار نیست ظاهری طبیعی داشته باشد. تصور این دسته از افراد از دندانی که قرار است جایگزین شود دندانی با رنگ بسیار سفید است که از فاصله دور نیز مصنوعی بودن آن قابل تشخیص است. در صورتی که در روش ایمپلنت دندان، دندانی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد به صورت سفارشی ساخته می‌شود. این یعنی دندان جدید قرار است با قالب‌گیری از جای دندان شما و با تطابق رنگ با رنگ طبیعی سایر دندان‌های شما ساخته شود. بنابراین می‌توان گفت انجام ایمپلنت دندان در بهترین کلینیک ایمپلنت دندان در اصفهان، با طبیعی نگه داشتن ظاهر دندان‌ها و چهره افراد، بهترین روش برای جایگزینی یک دندان از دست رفته است.

ایمپلنت دندان

  • عملکردی مشابه دندان طبیعی

طبیعی نگه داشتن ظاهر، تنها مزیت انجام ایمپلنت دندان نیست. همان‌طور که گفته شد در این روش ریشه دندان نیز جایگزین می‌شود. این یعنی بر خلاف سایر روش‌ها، دندان جایگزین شده قرار است به محکم‌ترین روش ممکن بر جای خود قرار بگیرد و خبری از لغزیدن، صدا دادن، از جا در آمدن و… نیست. دندانی که بر روی لثه شما کاشت ایمپلنت می‌شود از موادی باکیفیت ساخته می‌شود که عملکردی مشابه دندان طبیعی دارند. در واقع این دندان‌ها همانند سایر دندان‌های شما می‌توانند در بهتر غذا خوردن، نوشیدن، صحبت کردن و… شما را یاری کنند. دندان ایمپلنت شده شما هیچ محدودیتی در غذا خوردن ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید همانند قبل از ایمپلنت، رژیم غذایی سابق خود را حفظ کنید.

  • افزایش زیبایی و اعتماد به نفس

شما هیچوقت نمی‌دانید که دندان‌ها تا چه حد بر زیبایی چهره شما تأثیر دارند تا زمانی که یکی از آن‌ها را از دست می‌دهید. جای خالی یک یا چند دندان علاوه بر تحت تأثیر قرار دادن زیبایی شما با ایجاد مشکل و اختلال در غذا خوردن و صحبت کردن، با مرور زمان اعتماد به نفس شما را تحلیل می‌دهد تا جایی که بخواهید از اجتماع فرار کرده و از صحبت کردن با دیگران دوری کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با انجام ایمپلنت دندان در اصفهان یا هر شهر دیگری، نه تنها از زیبایی بلکه از توانمندی و اعتماد به نفسی همانند سابق برخوردار شوید.

بهترین کلینیک ایمپلنت دندان در اصفهان

با مزایای انجام ایمپلنت دندان آشنا شدید؛ حال شما می‌دانید که با انجام این کاشت چگونه زندگی به خوبی زمانی می‌شود که هنوز دندانی را از دست نداده بودید. اما واقعیت این است که با تمامی این اوصاف، باید گفت که کلینیکی که برای انجام این امر انتخاب می‌کنید با کیفیت نتیجه کار ارتباط مستقیم دارد. کیفیت مواد مورد استفاده، تجهیزات و دستگاه‌ها، میزان تجربه و تخصص کادر کلینیک، فضای آن و… همه می‌توانند در نتیجه کار تأثیر بسیاری داشته باشند؛ بنابراین این مهم است که چه کلینیکی را برای انجام این کار انتخاب می‌کنید. شما می‌توانید با پرس و جو از آشنایانی که تجربه ایمپلنت را دارند مناسب‌ترین کلینیک را بیابید. خبر خوش این است که اگر از شهروندان اصفهان هستید نیازی به تحقیق نیست چرا که در ادامه ما به شما بهترین کلینیک دندانپزشکی در اصفهان جهت انجام ایمپلنت دندان در اصفهان را معرفی خواهیم کرد.

بهترین کلینیک ایمپلنت دندان در اصفهان

کلینیک دندانپزشکی دکتر حمید رضا کیانی

این کلینیک واقع در اصفهان، با داشتن کادری مجرب و متخصص در خصوص انجام خدمات عمومی و تخصصی دندان است. شما می‌توانید علاوه بر انجام ایمپلنت دندان با استفاده از مجهزترین، پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه‌ها و تجهیزات دندانپزشکی و نزد کادری متخصص، جهت انجام سایر روش‌های ترمیمی و زیبایی، درمان ریشه، دندانپزشکی اطفال جراحی، پریو، پروتز ارتودنسی و لمینت دندان در اصفهان نیز به کلینیک دکتر حمید رضا کیانی مراجعه نمایید. کادر مجرب این کلینیک، علاوه بر دندانپزشکی در خصوص رفتار با مراجعه‌کنندگان نیز به خوبی تعلیم دیده‌اند. انجام تمامی خدمات این دندانپزشکی در فضایی آرام و آرامشبخش انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان و خدمات آن، به سایت آن به نشانی اینترنتی https://dentistry-isfahan.ir/ مراجعه نمایید.