رپورتاژ آگهی


بعد از سال‌ها مطالعه علمی، روغن ترکیبی با نام روغن ریش و سبیل پا به بازار رقابتی گذاشته است تا به تنهایی برای حل مشکل شما کافی باشد. این روغن با فرمولاسیون خاص و منحصربه‌فرد، یکی از پرطرفدارترین روغن‌های آرایشی و بهداشتی است که به دلیل استفاده از روغن‌های گیاهی خالص و باکیفیت در آن، تأثیرگذاری بالایی دارد و یک بمب ویتامین و موادمغذی برای رشد ریش و سبیل است. قبل از اینکه گزینه خرید روغن ریش و سبیل را انتخاب کنید، به خواص بی‌نظیر آن توجه کنید:

اثرات روغن ریش و سیبیل قانون چیست؟

تقویت‌ کننده ریش و سبیل

ممکن است در حال حاضر محاسن شما هیچ مشکلی نداشته باشد، هم پرپشت باشد، هم نرم و صاف. اما آیا این حالت برای همیشه باقی می‌ماند؟ پاسخ منفی است، چون با افزایش سن، مبتلا شدن به بیماری‌های مختلف، تغییر ذائقه غذایی و بسیاری از عوامل داخلی و محیطی، کم‌کم این حالت زیبای ریش و سبیل از بین می‌رود. این جاست که عمل کردن به توصیه خردمندانه گذشتگان جواب می‌دهد: «پیشگیری بهتر از درمان است». یعنی قبل از اینکه برای درمان هزینه کنید، سراغ پیشگیری بروید و از روغن ریش و سبیل برای تقویت محاسنتان استفاده کنید. این روغن ترکیبی به دلیل داشتن مواد مغذی و ویتامین‌های لازم، فولیکول‌ها را تقویت می‌کند و حالت زیبای محاسنتان را حفظ می‌کند.

بهبود کم‌پشتی و ریزش

هرچند که محاسن در دوره نوجوانی و اوایل جوانی کم‌پشتند و در دوران میانسالی ریزش دارند، اما در تمام سنین ممکن است شما دچار کم‌پشتی یا ریزش شوید. در این صورت خرید روغن ریش و سبیل چاره کارتان است، چون این روغن گیاهی با ساختار خاص خود مثل یک متخصص تغذیه، در هر سنی به کمک شما می‌آید و با حل مشکل ریش و سبیل اجازه نمی‌دهد که ظاهر شما تغییری کند. همچنین این روغن با تقویت فولیکول‌ها باعث ضخامتشان می‌شود و در نتیجه از ریزش محاسن که به دلیل نازکی اتفاق می‌افتد، جلوگیری می‌کند.

همچنین برای پرپشت کردن سبیل و ریش، می‌توانید از روغن‌های گیاهی مؤثری چون رزماری استفاده کنید. روغن رزماری به دلیل طبع گرم و تأثیرگذاری بر رشد فولیکول‌ها مو، برای رشد محاسن مناسب است. استفاده روزانه از ترکیب پنج قطره روغن رزماری و پنج قطره روغن سیاهدانه و پنج قطره روغن کندش، باعث بهبود رشد و پرپشتی ریش و سبیل و کمک به نرمی و حالت پذیری آن می‌شود.

نرم‌کننده و حالت‌دهنده

اگر ریش و سبیل زبر و خشن باشند، حالت دادن به آن‌ها و مرتب نگه داشتنشان کار سختی است و حتی با کوتاه نگه داشتنشان و شانه کردن مداوم، منظم به نظر نمی‌رسند. بهترین کار برای نرمی و انعطاف‌پذیر کردن محاسن، استفاده از روغن مخصوص ریش و سبیل است.

بهبود موخوره

چیز عجیبی نیست که موخوره، به سراغ موهای صورتتان هم بیاید، چون محاسن هم مثل موی سر، نیاز به مراقبت صحیح دارد. شستشو صورت با محصولات شیمیایی و بی‌کیفیت، بی‌توجهی به نظافت محاسن، مشکلات داخلی و… زمینه موخوره محاسن را فراهم می‌کند.
چرب کردن ریش و سبیل با روغن، جلوی رشد موخوره را می‌گیرد و از چند شاخه شدن موی محاسن جلوگیری می‌کند.

بهبود شوره و خشکی

خشکی پوست زیر محاسن به قدری آزاردهنده است که گاهی ترجیح می‌دهید هیچ مویی روی صورتتان نباشد تا مجبور به خاراندن شدید پوستتان نشوید. از طرفی دیدن شوره‌های سفید میان محاسن سیاه، اصلاً برایتان خوشایند نیست. این مشکل راه‌حل ساده‌ای دارد. با چرب کردن پوست زیر محاسن با این روغن، محل رویش ریش و سبیل نرم می‌شود و شوره‌ها از بین می‌روند، زیرا فرایند آب‌رسانی به بدنه ریش به دلیل استفاده از روغن‌های گیاهی موثر در این محصول به راحتی انفاق می‌افتد، بنابراین دیگر مجبور نیستید که به دلیل خشکی و شوره قید ریش و سبیلتان را بزنید.

براق‌کننده و خوشبوکننده

این خواص روغن ریش و سبیل برمی‌گردد به همان نقش جلادهندگی که در زمان‌های گذشته وجود داشته. شما می‌توانید بدون کمک گرفتن از دیگران، خودتان به راحتی ریش و سبیلتان را چرب کنید! و از زیبایی‌اش لذت ببرید. روغن مخصوص، محاسن شما را براق و درخشان می‌کند و به دلیل استفاده از روغن‌های گیاهی خوش عطر مغذی و مؤثر در ترکیباتش، بوی مطبوعی به موی صورتتان می‌دهد.